Sider

mandag 3. september 2007

7000

Nå skammer jeg meg. Har satt pris på alle som har rundet på bloggen min, med unntak av blogger nr 7000. Det har helt gått i glemmeboka, dessverre. Kom på det da jeg tok en tilfeldig runde i arkivet og så både nr 3000, 4000 osv.

Ja. Men hva skal jeg si om denne dama, Anki, som jeg overhodet ikke kjenner??? Dette er derfor en stor utfordring for meg.

Anki er forloveren til Lise, og Lise har jeg kjent siden str 20 i sko. Og at Lise er en menneskekjenner, det er jeg helt sikker på at ho er. Derfor tar jeg det for gitt at Anki er ei knakanes festlig jente med fart og futt. Og har jeg oppfattet ho riktig, er ho impulsiv og tar seg selv ikke så høytidelig. Og hvis dette stemmer, så synes jeg det er helt flotters. Virker som om du gir av deg selv, er kjærlig mot mann og barn, er bestemt og ikke redd for å si meninger i mot.

Ellers vet jeg at du er fra Særp. Ja ja... Noen laster må vi ha... Hehe. Og så holder du med Brann! Brann!!!! Huff, den må vi slokke...

Men i alle fall, gratulerer som nr 7000 hos Monas bloggings.

Anki i Nyhavn

6 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, du er jammen flink som har klart og lese dette ut fra blogg og at jeg kjenner Lise, ble skikkelig imponert jeg nå:) Jeg tror du har truffet spikeren, men får høre om Lise har en annen oppfatning.

Uansett, det var hyggelig og bli nevnt på bloggen din:)

Anonym sa...

Dessuten: hvem er det som leder tabellen??? Jeg bare spør....hehe...

Lise sa...

Mona - den som er en menneskekjenner her, er deg! Dette kunne jeg ha skrevet selv!

Anki er ei jente med tæl - og som er moro å være sammen med!

Grattis som besøkende nr. 7000! :)

Mona Christin sa...

Rødme... Tusen takk. Føler jeg har blitt en menneskekjenner gjennom jobben. Prater med mange hver dag vettu.

Jeg var litt redd for tråkke deg på foten, Anki, men samtidig følte jeg jeg hadde oppfattet det rett. Men måtte være litt ydmyk da jeg hoppet ut i det. Heldigvis hoppet jeg i rett luke.

Brann ligger "bare" 10 poeng foran da... Hehe... Etter neste kamp er det bare 7...

Anonym sa...

Blir ikke så lett tråkka på foten jeg Mona, tåler en trøkk...hehe...

Men 7 poeng etter neste omgang du, den skal du lengre ut på lande med. Og får jeg fri fra jobb, så blir jeg også og skue på den fine nye stadion deres!!!

Mona Christin sa...

Da må du forte deg. Bare snaue 1000 billetter igjen. Kjøpte i dag vi...