søndag 15. januar 2012

Takk for i går, jenter!!

Har brukt dagen til å fordøye gårsdagens inntrykk. Veldig moro å møte så mange fine bloggedamer. Jeg hadde det helt strålende og hadde ikke tid til å grue meg. Heldigvis får en si...


Dagen startet på Wilmas Hus med shopping og cham.... Med shopping og cider. Fin butikk og jeg tror de fleste koste seg her.


Herlige jentene på Wilmas som var behjelpelig med det meste.


Både Lykkelise og Størstepia var klare med kamera. Her skulle det foreviges.


En etter en dukket de herlige bloggedamene opp.


Flotte Stine




Skjønne Eva Elisabeth


Søte Ellen


Herlige Elin, Anette og Siv. Klare for shopping.


Masse lekkert på Wilmas Hus og alle fikk 20%.

Deretter bar det ned på restaurant De Luna hvor alle fikk hver sin store rosa goodiebag og en vakker rose.


Her koste vi oss med god tapas, gode kaker og desserter, godt selskap og en god latter. Fikk ikke tatt så mye bilder utover dette, for det ble rimelig travelt med både det ene og det andre. Med så mange premier til trekningen ble det til og med en premie til hver, alt fra gavekort, tepper og tapet til flotte pledd, pute og lampe og mer til.

Du kan lese og se flere bilder herherherherherherherherherherherherherherher, herherher, herherherherher, herherherherher, her, her, her og her.

Tusen takk til alle som deltok, til alle sponsorer og til mine medhjelpere Lise og Kjersti som gjorde dette til en minnerik kveld i Fredrikstad. Og takk til Harri som lånte oss restauranten sin.

Håper på gjentakelse.


21 kommentarer:

Guttemamma sa...

Takk for i går en flott kveld! Dere var kjempeflinke!!
Klem♥

Therese sa...

Takk for i går... det var utrolig koselig. Dere har gjort en fantastisk jobb.
klem

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Tusen takk for en fantastisk kveld.... Jeg koste meg kjempe masse. Bilde og greier også... det var jo koselig da.
Håper jeg får mulighet til å treffe deg igjen.
Ha en fin søndag
klem

Ann-Kristin sa...

Takk for i går MC :-) Kjempeflinke var dere! klask på skuldra til dere!

klem

Har en drøm... sa...

Hei Mona:)
Takk for en fantastisk kveld, var verdt hver eneste minutt i bilen frem og tilbake, hehe:)

Dere har gjort en fantastisk jobb, var jo direkte PROFT utført:)

Sitter igjen med mange gode minner fra herlige samtaler med vakre damer, happy shopping og god mat:)
Og MASSE flott i goodiebagsene:)

Igjen - TUSEN TAKK!!

Og du, fotballpraten skal vi nok få tatt en dag ja, hihi:)

Ha en fin fin søndag!

Fru Fjeldhammer sa...

Fantastiskt! Takk for en fin kveld i går... lenge siden jeg har ledd så mye! Håper på gjentagelse...
Virkelig flinke var dere og har vært!

klem

Littshabby littslitt og baremitt. blogspot.com/ sa...

Utrolig bra jobbet, det var kjempevellykket! Storkoste meg veldig!! Stor klem fra Cecilie

HusmorDronninga sa...

Tusen takk for en super kveld!
Dere har vert så flinke! Det er rett å slett bare å bøye seg i støvet ;)

Ha en fantastisk uke!
Klem fra
Kjersti

KROnPRINSESSENE sa...

For en FANTASTISK kveld dere stelte i stand!
Slike bloggtreff er så motiverende, kjekke, inspirerende, koselige og topp ;)
Gleder meg til å titte innom alle linkene og se flere innlegg...
Klem May Helen

Linda sa...

Tusen takk for en super kveld!
Og jeg har gjort noe jeg ikke trodde jeg turte....tusen takk for invitasjonen!

Dere har gjort en super jobb dere kan være stolte av....all ros til dere!

klem fra en ikke så nervøs Linda lenger...

Manne's hverdag sa...

Ses og høres ut som en uforglemmelig kveld!!!

Flinke har dere vært!!!

Klem

Huset på landet sa...

Tusen takk for en uforglemmelig kveld! Dere har vært sååå flinke!

God klem fra Line

Størstepia sa...

Tusen takk selv snuppa! Jeg har hatt det supergøy (enn om litt stressende:-) sammen med deg i planleggingen. Håper KLM snart finner på noe igjen:-)

Flott innlegg - vi får dele litt bilder etterhver. Kanskje vi kan ta en lunsj hos meg og mimre og dele litt bilder?:-)

Ha en super ny uke og håper du er i bedre form!
Vi sees snart!
Klem fra Kjersti

ELLEMELL sa...

så ut som en uforglemmelig kveld:)
heldige dere:)

klem ellemell

stina sa...

Takk selv for i går:)
Kjempefest jo!..
Dere kan arrangere hva det skulle være dere...
Kosa meg med Gotteposen når jeg kom hjem,rene julaften jo...:):):)
Lilla ekstragave fikk jeg også:))))))))))

Klem fra meg.

LIVING sa...

Tusen takk for en kjempetrivelig kveld!

Veldig fint at du fikk knipset meg i et godt øyeblikk, haha! Holder på med innlegg både på Livingbloggen og Vintage chic nå :)

Stine :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så bra at det ble så vellykket! :D

HANNES DAGBOK sa...

Tusen takk for en superkoselig kveld! Blir GJERNE med en gang til;)

Stooor klem!

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Ser ut som dere har stelt istand en helt fantastisk kveld! Dere flinke;)

Håper jeg også får mulighet til å være med en gang...må nok ta meg en skikkelig husmorferie en gang det klaffer med treff;)

Ha en finfin morgendag!
KLEM

mrs Sessan & Prinsessan sa...

Såååå koseligt ni såg ut att ha det!! Älskar att titta runt på bilder efter koseligt treff. hade så lust att vara med när Susan berättade om eventet, men jag var för sent ute :(

All credd till flinke jenter som arrangerar sådana morsomheter!

//Sessan

Siv sa...

Hei på deg og takk for sist :)
Er litt treg med innlegg fra treffet jeg...
Men men. Et flott treff var det ihvertfall ! Kjempe flinke var dere ;) Hyggelig å møte deg var det også ♥
Du, jeg hadde ingen kamera med, så jeg lånte et bilde av deg, greit eller ?

Ønsker deg gode dager Mona :)