Sider

onsdag 3. januar 2007

Ensom og forlatt...


9 kommentarer:

Lise sa...

Benken eller avisa?
;)

Bildet kom ikke opp første gang jeg klikket inn på bloggen din i dag, så for meg så det ut til at det var du som følte deg ensom og forlatt... Godt at det kom opp et bilde til slutt :)

Mona Christin sa...

Begge to faktisk...
Det er et bilde til ettertanke, og da er det bare fantasien som stopper hva en skal tenke om det.
Jeg har visst kommet i det tankefulle hjørnet på nyåret...

Men jeg er tankefull også. Skal på intervju til tirsdagen, og tenker litt om det. Litt usikker på hva jeg egentlig vil...

Janne sa...

Du skulle sittet en kveld med Cato så kunne dere filosofert over livets undere. Veldig tankefull han også.

Lykke til med intervju. Uansett hva du velger så er det interresant og lukte litt rundt kanskje...

Mona Christin sa...

Cato har ikke tenkt tanken å bli fritenker eller filosof da???

Når har han bursdag forresten? Han er ikke fisk vel?

Lise sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lise sa...

Så spennende da, Mona! Lykke til på jobbintervju! Og du trenger jo ikke ta noe standpunkt riktig ennå - ikke før du evt får tilbud om jobb. Så det er bare å gi jernet! :)

Sorry den slettede kommentaren over her... oppdaget en skrivefeil, se ;)

Mona Christin sa...

Gi jernet skal bli. Men det kommer til å skje ting på REMA i løpet av sommeren, og det er derfor jeg tviler. Men vi får se. Skal iallefall virke interessert til tirsdagen. Takk for lykkeønskninger;)

Lise sa...

Hei Mona. Hvordan gikk det på jobbintervjuet? Regner jo ikke med at du har fått noe svar ennå, men hvordan er magefølelsen? ;)

Mona Christin sa...

Føler det gikk bra og føler jeg får den. Dem skulle gi beskjed i løpet av denne uka.
Magefølelsen har ment at jeg burde takke nei, men hodet sier noe annet. Vi får se. Jeg må vite mer hva de kan tilby... Holder deg oppdatert...