Sider

torsdag 5. november 2009

Roser

Det er snart helg og hva er vel ikke hyggeligere enn en bukett friske roser i en stor vase på spisestuebordet. De var så vakre og frodige der de sto at jeg ikke kunne motstå de. Og de hadde en veldig hyggelig pris også. 59,- kr for 10 stk. Fant en dyp rosa farge, nesten nummeret inntil lilla.

Det er ikke ofte jeg gidder å unne meg roser, for de står sjelden lenger enn en uke. Men en gang i blant går det jo ann. Så kan jeg jo late som om jeg har fått dem av min kjære halvdel. Eller at han har fått dem av meg. Hvis jeg tenker meg nøye om, har han vel ikke akkurat blitt overøst med roser.

Nå er det farsdag på søndag som gjelder. Og hva kjøper man da? Jo, en bankers en er nye boxere. Kjedelig, men nyttig. Så dem hadde så freshe farger hos Dressmann. Kanskje det blir en rosa og en lilla?? (Og et lite nuss... Tjihi...)

2 kommentarer:

Lise sa...

Hehe! Tror jammen jeg skal gjøre det samme, Mona! Hva roser angår.. og hva rosa og lilla boxere angår også! Gutta boys må jo gi pappa'n sin noe på farsdagen, så jeg får vel hjelpe dem med handlinga! Og så var det et flott tips her hos deg, så det stjeler jeg jeg :D hihihi.. Nussen står jeg over - den overlater jeg til noen andre! Hehe!

Mona Christin sa...

Bare å forsyne seg, Lise. Hyggelig å kunne hjelpe. Noen ganger trenger man input fra annet hold. Har sverget til det flere ganger selv.

Får håpe pappa'n blir fornøyd med fargerike boxers da...