Sider

onsdag 20. januar 2010

Blogg Malawi

Ei venninne er på en 5 ukers studietur i Malawi. Derfra blogger hun om opplevelser og inntrykk. Det er helt utrolig hvor spennende og rørende hun skriver. Selv med dårlig nettverk får hun blogget og lagt ved bilder nesten daglig. Jeg må si meg imponert over denne jenta som jeg har kjent siden 4-5 års alderen.



I dag har hun plantet sitt eget tre som et prosjekt i å få byen grønnere.



Les Lises Blogg Malawi og følg hennes "once in a lifetime" reise i Malawi. Legg deg gjerne som følger.

Lykke til snuppa♥
Jeg følger deg daglig.

10 kommentarer:

ELIN sa...

Heisan. Så bra blogg du har! Første gang jeg er her inne, men følger deg gjerne videre. Så spennede med venninna di som er på tur. Ønsker deg en fortsatt fin uke. Klemmer fra Elin

Lise sa...

Mona!!! <3 Såååå utrolig koselig! Du er bare helt fantastisk, vet du!

Jeg beklager at jeg ikke har fått kommentert hos deg på en stund. Nettet er jo helt håpløst her. Har forøvrig funnet en ok løsning på det problemet. Betaler litt for å logge på en annen router, og det hjelper litt. :) Skal sies at det ikke går glatt fordet, men mye bedre i hvert fall. :)

Stooor klem <3

Mona Christin sa...

Ntåååå.... Takk for det, Lise♥
Ikke tenk på det å kommentere. Det er premie nok for meg å lese din fantastiske historie.

Stor nattaklem fra Mona C♥
Hils Caro.

Monja sa...

Så spennende, den bloggen skal jeg ta en titt på i morgen...er veldig glad i slike blogger som det. Så det høres ut som en blogg for meg....sov godt kjære deg..

klemmer fra monja

Anonym sa...

Skal ta meg en titt innom den bloggen:)
Tusen takk for hyggelig helsing frå deg:)Dei rosa telyslyktene er gamle,kjøpt på FRYD.Nydelig farge på dei:)
Ønsker deg en fin dag
Klem Nina

Jorid + NOE Blog sa...

Hei MC! :)
Tusen takk for alle flott kommentarer du legger igjen til meg! Det setter jeg virkelig stor pris på, og tusen takk for gaven! :-))

Håper alt står bra til? Her koser vi oss bare mer og mer!

*oi, mattid igjen;)*

Vi blogges!
GOdklem J♥TM

Trude sa...

Hei!
Så flink du er blitt til å blogge om dagen, Mona:o) Blir skikkelig imponert.. Veldig bra blogging også, artig å lese..
Får liksom ikke helt lysten ennå kjenner jeg, men du skal vite at jeg sjekker bloggen din jevnlig..

Tenker på den opplevelsen Lise må ha nå... Koselig at du linker slik at fler kan følge henne på Malawi..

Klem Trude!

Ingun sa...

Kom innom og ta deg en titt;-))

ELIN sa...

Heisan, takk for kommentarer hos meg :) Jeg er ikke fra Fr.stad, men Halden, så det er Family der (men det er visst flere av de samme instruktørerne og eierene som i Sarpsborg og Fredrikstad.)Klem

Liv sa...

Hei hei! Så gøy at du er med i min Give Away! Jeg ønsker deg lykke lykke til! :-)

Så utrolig spennende med din venninne, for noen utrolige opplevelser hun må ha. Jeg må inn å titte på bloggen hennes, takk for tipset :-)

Jeg ønsker deg en fortreffelig helg!