Sider

mandag 18. januar 2010

Lys i duse farger

Akkurat nå er det rosa og hvitt som regjerer hjemme hos oss. Forbinder det med litt vårlig følelse og det er jo lenge til våren, men det frisker opp.

Lys på fat er veldig dekorativt og søtt. Og sølvfargen gjør så det fortsatt minner om at det er vinter.



Denne figuren har jeg hatt i årevis. Om det er Cæsar, Nero eller Augustus aner jeg ikke. Men den har stått på en avsides hylle i trappegangen. Men nå passet det å hente den ned til stua. Og jeg synes den gjør seg samme hvor jeg plasserer den. Den er litt majestetisk på et vis.



Ha en fin mandag.

4 kommentarer:

Lotta sa...

Ah herlig lysfat... Vet du jeg SKAL finne de bokstavene for deg.. Søren heller ;)


Klemmer

Anonym sa...

Et lite spm til... Hvordan får du til å ha tre kolonner? På malene på bloggen er det jo bare mulig med to??

HønePøne sa...

Hei!
Tusen takk for award! :) veldig koselig.. Jeg er litt treg av meg, men jeg skal komme tilbake til den på bloggen :)
Så fint det var med pasteller på lysfatet. Deilig at det går mot lysere tider, og kjekt at det kommer frem i interiøret..
Madeleine

jannes hobbykrok sa...

Koselig lysfat,er så herlig med rosa!Alltig inspirerende å titte innom denne bloggen!
Janne