Sider

tirsdag 16. februar 2010

Kjøkkenhylla

På kjøkkenet har vi to glasshyller på veggen. De har hengt der i rundt 8 år, men jeg har liksom aldri vært fornøyd med "tilbehøret". Rettere sagt; "tilbehøret" har aldri passet til hyllene. Har hatt alt fra telys, sugerør, skåler, bestikkboks og vannkanner til burker med pasta, kjeks og kornblandinger, og det har i og for seg vært greit. Men nå tror jeg bestemt at det er hyllene det er noe galt med. De stjeler fargen fra "tilbehøret".


Av en aller annen merkelig grunn har jeg aldri tenkt på å bytte de ut med hvite, før nå. Og jeg har jo hvite hyller stående oppe i kottet, og forhåpentligvis skriker de etter å bli hengt opp. Spørs bare hva mannen vil si, for han bare rister på hodet hver gang jeg har fått griller i hodet. Men dette blir jo gjenbruk og helt GRATIS. Hyllene hang forøvrig på det ene jenterommet før, men ble byttet ut med Ikeas LACK.


Disse fine krusa fikk jeg til bursdagen for et par år siden og har vel egentlig stått på hylla siden. Synes de gjør seg som dekorasjon. Som de fleste andre er også våre kjøkkenskap fulle av serviser, krus og glass. Da er det greit å bruke de til pynt. Har også endelig fått meg en liten bunke med kjøkkenhåndklær.

Forhåpentligvis henger det hvite hyller her om noen dager. Men her i huset blir alt til T-T-T (Ting-tar-tid).

Ha en fornyende tirsdag♥

11 kommentarer:

Jorid + NOE Blog sa...

Så fint det ble vennen ♥
De krusene var kjempelekkre, jeg har også slike i mørkebrun og beige! Bruker de hele tiden :-)

Ønsker deg en flott dag!
Godklem J

beate sa...

hei
det er jo gøy å forandre litt. sikker på at det blir fint med hvite hyller. det er helt sant at alt kommer bedre frem da!

digger krusene dine!

ønsker deg en fin dag!

klem beate

Christina Mari sa...

Artig å forandre litt,så tror det blir kjempe fint med hvite hyller der.
Å krussene var kjempe fine!
Ha en vidre fin dag.
Klem fra Christina ♥

Ikke A-Lene sa...

Hei MC♥
Syns det var fint sånn som det vsr jeg, men det blir nok enda bedre med lack hyller...
Lykke til med overtalingen ;O)
Klem LC♥

Anonym sa...

Hei

Takk for hyggelige
kommentarer fra deg,
så flink du er med
supper & slikt...
jeg må jo ha middag
hver dag, elsker varm
mat og ser frem
til det hver ettermiddag ...!

Ha en fin kveld ...!

klem til deg

InstatreffNorge sa...

Hællæ snuppi ♥

Koselig du har det, masse fint stæsj;) Hvite hyller er fint vettu, alt hvitt syns jo jeg er fint da;) hehe..
Ja, kom over bokstavene på Kremmerhuset igår, skikkelig store og fine, kun 29 kr pr stk!!:D Løp og kjøp!!;);)

Klemmer fra Lise ♥

Monja sa...

hei og hå....så fint...mye lekkert for øyet på den hylla....og hviiiiite hyller er nyyyyyydelig;)

Ellers håper jeg at alt står bra til med fruen...jeg blogger,baker og rydder nå...godt man ikker er født som hankjønn...vi kvinner for jo gjort flere ting på en gang..haha


klemmer fra Monja

ELIN sa...

Du er vinner av give away'en min :) Klem fra Elin

Lykkehjemmet sa...

Hyllene blir nok flotte i hvitt!!
TTT er et velkjent problem... må nok ha et tupp i.... om det skal bli fortgang på det!! Sånn er det her:)
Krusa var jo kjempefine da!!
Klem Mona

Anette Willemine sa...

Ja, noen ganger blir man rett og slett litt husblind. :)
Man ser tilslutt ikke hva det er
som trenger og flyttes på eller gjøres om. Man har bare en følelse av at det er noe som ikke stemmer. :)

Gutta våre skjønner ikke helt denne dillen vi har på dette *Smiler*

Nå blir det morsomt å se hva forskjellen utgjør med hvit hylle. :)

Ønsker deg en glad dag, Mona Christin!

Klem fra
Anette Willemine

Birgitte sa...

Det ser så fint ud.! Jeg skriver de 3 T´er bag øret, for dem har jeg ofte brug for. :-)
God uge
Klem, Birgitte