Sider

lørdag 13. mars 2010

Dårlig samvittighet

I dag har det vært ekstremt hektisk på jobben. Og som vanlig gir jeg 100% av meg selv, både til kunder og kollegaer. Jeg smiler, ler, tøyser, skravler, hilser og viser vei. Klart, det er en del av jobben og alltid være på topp.


Aberet er jo at jeg blir stup trøtt etter fredagskosen. Ligger på sofaen og døser. Skimter så vidt "gullrekka" på NRK mellom trange øyelokk. Jeg var nok et dårlig selskap både for mann og barn denne fredagskvelden, dessverre. Det var nok kombinasjonen "hektisk og 100%" som felte meg denne kvelden. Men utover natta kvikner jeg til igjen. Merkelige greier, men jeg er nok et nattadyr, selv med trangt syn.

Er det flere trøttinger der ute?

♥♣~*♫•♥~*•♥

18 kommentarer:

Lotta sa...

Må ikke det da..Er vel sånn innimellom.. ;)Jeg har drukket for mye kaffe i dag jeg..Så her sitter jeg:)Hihi

Klem klem

Noatunfrua sa...

Det er lov å være sliten innimellom, det vet jo dine kjære godt også :) Så ikke ha dårlig samvittighet, men ta heller og lad opp batteriene skikkelig i natt slik at du er fit for fight resten av helga!

Som du skjønner er jeg også et nattdyr... Sitter her og er trøtt som en snøsokk, men lillemor er litt kranglete på sovinga akkurat nå så jeg gidder ikke finne senga ennå... :p

Kalenderen er forresten kjøpt hos Prikken over i'en! :) Kosta 249,-!

Ha en nydelig helg, søte deg!
Klem!

FruLisa sa...

Håper du sover nå:-)

Håper du får en riktigfin helg:-)

Klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

God morgen!

Man kan ikke være våken og livlig til all tid. ;)

Håper du sover godt nå.

Vibeke :)

tina | pepparochvanilj.se sa...

Hihi, vi har inga lister i vårat kök vi... fast vi har bara varit utan i några mänader än och jag hoppas inye att vi slår era 4 år ;)

Vilken härligt intensivt blå färg på blomman!

Ha en trevlig helg // Tina

Anonym sa...

Ønsker deg en fin helg !!!

klem

Størstepia sa...

Vet så godt hvordan du har det der... Men sånn er det vel med mange av oss, så man får trøste seg med det:-)
Var innom & handlet hos deg igår, men så deg ikke...
Håper du får en avslappende helg!
Klem fra størstepia

Lykkehjemmet sa...

Ja jeg kjenner til den følelsen:)
Ta en liten lur på 20 min rett etter jobb,så orker du kvelden!!
Jeg har funnet ut at det er best å lystre kroppen når den er sliten:)
Gratulerer med overstått dag da!! Flotte gaver du fikk:)
Moro med bursdag, gaver er moro å gi og moro å få!!
Hä en flottanes helg:) Nyt solen om du har den!!
Klemmer til deg:)
Mona

♥ Linnie ♥ sa...

Kjenner meg godt igjen i det du skriver. :)
Jeg er også sånn at jeg kan være ufattelig trøtt faktisk en hel dag, trøtt, "uttafor", sliten...
Men når ungene er i seng, og kveldstimene begynner å bli sene, så er det som om jeg får en vitamininnsprøytning - DA kvikner jeg til...
Har konkludert med at jeg nok er et B-menneske av dimensjoner *rødme*

Ha en fin lørdag :)

InstatreffNorge sa...

Vi har lik H :D hihi ;)

Kjenner meg igjen ja! Husker før da jeg hadde serviceyrke, og snakka med folk dagen lang..da kunne jeg være ganske så trøtt og sliten når jeg kom hjem. Man får litt dårlig samvittighet når d går utover de hjemme. Men idag er du sikkert frisk og rask igjen etter litt skjønnhetsøvn:)

Klemmer ♥

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Satser på at du har sovet godt i natt og er kvikk og rask nå !? ;)

Gleder meg til å se kransen du har laget ! ♥

Ha en herlig lørdag ! ♥

Klemmer Anette

Ikke A-Lene sa...

Hei MC♥
Ja, jeg føler jeg er trøtt heeeele tiden.... Slitsomt..
Jeg har sett awarden og hjertelig tusen takk....
Skal legges ut snart..
Ha en fortsatt fin helg....
Klem LC♥

ELIN sa...

Skjønner deg veldig godt jeg, og kjenner meg igjen :) Hva var det du jobbet med igjen? Ha en fortsatt fin helg. Klemmer fra Elin

Herr og Fru Nordnes sa...

rart det der! Særlig rart er det at jeg sitter dautrøtt i 17 tiden men når klokkken nærmer seg 1 på kvelden sitter jeg gjerne enda oppe! Strange!

Men er sikkert mange som setter pris på deg på jobben når du gir så masse :) det er jo bra det da ;)

ha en fiiin natt! Gjesp.. Natti!

Ikke A-Lene sa...

Hei MC♥
Ang huskjøp ligger det litt dødt for tiden. Lite intr. rundt omkring.. Men hører meglerene snakker om at tiden etter påske pleier å være en bra for huskjøpere. Så vi får se..
Håper det skjer noe på den fronten snart..
Jeg skal til gamlebyen ja.. Gjett om... Gi meg en lyd da når det starter...
Fortsatt god helg.
Klem LC♥

~ Heidi ~ sa...

Takk for den koslige kommentaren på bloggen min :)
Jeg skal helt klart følge deg videre! Håper dere har hatt en fin helg!
Klem Fra Heidi :)

Lotta sa...

Innom med en søndagsklem....

stina sa...

Ditto ja....vet helt hva du mener!!
Er ikke mye tess på fredag.Håper bestandig når det er festlig lag at det ikke faller på en fredag!!
Det er jo ikke så lett å sette ned tempo når man ikke har mulighet til det....
FRI hver fredag hadde vært noe eller hur??
Klem fra kollegaen...