Sider

lørdag 10. april 2010

Frimarked i Gamlebyen

Er kort innom for å si at i dag åpner årets frimarked i Gamlebyen, Fredrikstad. Der kan alle stille med det de vil selge, gammelt som nytt. Kort og godt er det som et stort loppemarked hvor mange har funnet sine skatter. De holder det gående hver lørdag fra april - september. I sommermånedene holder de også på på søndager. De holder til på Kongens Torv, altså ute.

Jeg er straks på vei dit for å se om jeg kan finne meg noen skatter selv. Holder tomlene...

En oppdatering om evt funn vil komme senere i dag.

I mens vil jeg ønske alle en fin lørdag. Været viser seg fra sin beste side.

Klem

3 kommentarer:

Noatunfrua sa...

Heihei!
Så koselig med marked i gamlebyen igjen! Jeg har vært på loppis og for første gang fått med meg auksjonen! Interessant! :)
Fikk med meg et par ting hjem, men sitter og lurer litt på den ene tingen... hehe!

Nyyyydelig dag i dag! Skikkelig deilig vær! Kos deg i gamlebyen!
Klem

stina sa...

Ble det noe på deg...i gamlebyen?
Vært på loppis,klart det ble noe på meg...på Gressvik.Bilder kommer.
Er en fin interiørbutikk der,just din stil!! Vært der?
Ha en fin helg i det nydelige været...klem.

ELIN sa...

Så godt tips. Kanskje vi skal prøve å få tatt en tur :) Håper du fant noe spennende! Klemmer fra Elin