Sider

mandag 14. juni 2010

Utfordring fra Bustenellik

Bustenellik fra Særp☺ ga meg en utfordring, "et gratisinnlegg" som ho kalte det. Og siden jeg har litt tid til overs hiver jeg meg over med en gang.

Morgenens nedtur... 11 åringen måtte være hjemme fra skolen i dag. Helt greit det altså, men jeg hadde planer inni hodet som jeg hadde håpet å vekke til live.

Utenfor mitt vindu... Ser jeg grønne plener og busker, samt et tynt skylag som jeg håper sola klarer å bryte gjennom. Jo fortere, dess bedre.

På mitt fjernsyn... Fra 0630 står Disney Channel på før jentene går på skolen. Vanligvis switcher jeg over til TV2 for å høre på God Morgen Norge mens jeg leser avisa, rydder og steller her. Men i dag får sjuklingen lov å se litt lenger.

Jeg har på meg... Hjeeelp, flaut. Klokka er 10.12 og jeg flyr her i lilla kosedress i velour, sidrumpa og med knær. Lekkert. Not. Men det er deilig da...

I dag skal jeg... Fristet til å si hva jeg skulle før sjuklingen tro til, men jeg blir nok hjemme på dagen. Må nedom jobben for å ta bestilling senere i dag. Kanskje jeg rekker det jeg skulle også. Vi får se...

Helst vil jeg... Ligge på en solseng ved et basseng eller en strand og kjenne en sval vind i Tyrkia. In my dreams...

I vinduskarmen... Der står det en hvit lampe, 2 rosa pelargoniaer, og hvite kubbelys på lysestaker i fattigmannssølv.

I helgen skal jeg... Iallefall ikke jobbe. Endelig frihelg. Hvis været er bra kan det hende jeg tar en tur på frimarkedet i Gamlebyen. Eller en tur på shopping. Tiden vil vise.

Morgendagens lykke... Det må være å våkne opp med fuglekvitter i stekende sol og skyfri himmel og at 11 åringen har blitt frisk. De skal nemlig spille klassekampfinale mot 7. klasse. Noe ho har gleda seg til lenge. God bedring, vennen.

Dette bildet har dere ikke sett før


11 åringen gikk amokk med kameraet på stranden i Side. Flere av bildene egner seg ikke på trykk og de blir nok arkivert under "Privat". Dette kan jeg gå med på. Hvite uskyldige sandete føtter. Hadde akkurat badet i 26 graders varmt middelhav.

Utfordringen gir jeg videre til:


Ha en fin dag alle sammen.


7 kommentarer:

Hegeslilleboble sa...

Du skriver så koselig:). Håper dagen blir bra! Kjempeherlig sommerbilde:)

VillaVårfrubakken sa...

Hei Mona, så koselig at du vil følge min blogg, og takk for fine ord. Nå har jeg fått lest meg gjennom din, sitter og lengter litt tilbake til Tyrkia, der var vi i fjor...herlig, men masete syns jeg. Koselig innlegg fra deg idag, kjenner meg igjen i beskrivelsen med kosedressen, ser herlig ut ja. Ha en strålende dag, så høres vi snart igjen.

Jatte sa...

Heii♥

Takk takk, morro med utfordring.
Den skal jeg ta litt senere!!

Frokosten smakte utmerket;)

Håper dagen din er fin og fortsetter å være det videre..

Klemmer fra Jatte♥♥

Bustenellik sa...

Fra Særp, ja :D

Stakkars, god bedring til 11-åringen! :-)

Hørs ut som du har finere pynt i karmen enn meg forresten :p

Busteklem

Anne Grete sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anne Grete sa...

Tusen takk for utfordring, jeg fikk denne i forrige uke - så har allerede postet et innlegg om det, så står over denne gangen. Men takk for at du tenkte på meg vennen :)

Nysgjerrig på hva du egentlig skulle gjøre idag jeg? noe kreativt?

God bedring til 11 åringen din!

Klem

Størstepia sa...

Så morsom utfordring da:-)

Moro å møte deg på Østfoldhallen ista også, nesten så jeg føler at jeg kjenner deg, tihi;-)

God bedring til lille jenta di, håper hun blir bedre til imorra, så hun rekker kampen!

Klem fra størstepia