Sider

tirsdag 21. september 2010

Min tv-krok

Bilder fra stua har jeg nesten ikke vist her på bloggen. Det har blitt mest stilleben og sånt, men nå skal jeg vise et lite glimt. Har nå fått dilla på lilla igjen, noe som er et høstfenomen og jeg tror ikke jeg er alene om det. Rart med det. Har ofte hørt at en ikke skal ha mer enn 3 basisfarger. Vel, jeg har 4 for øyeblikket. Hvitt, svart, grått og lilla.


Lurer litt på en ting. Jeg synes veggen bak sofaen blir så naken og jeg har ikke lyst å henge opp bilder der. Men jeg har en lang Lack-hylle til overs. Kanskje jeg kunne skrudd opp den bak sofaen i lik høyde? Der kunne jeg jo hatt en lampe, et par bilder og et par lykter eller noe. Er det noen som har gjort det og har bilder av det?


Dette laminatbordet har vi hatt i flere år og slitasjen viser seg på bordplata, men vi har valgt å beholde det inntil videre. Med barn som sitter her og spiser og tegner så blir det mye riper og streker. Nytt bord står på ønskelisten, men jeg må finne det ene jeg vil ha. Men dette duger i massevis enn så lenge.

Det ser ikke ut som en tv-krok, men det er det altså. Tv'en står rett frem for bordet, altså til høyre i bildet.

Tirsdag er nok en tvkveld med Hvaler, Sinna Snekker'n, Grey's og litt til. Opptaker'n går for fullt for å si det sånn.


13 kommentarer:

Siljes Hobbyrom sa...

Så flott du har det! Lykke til med innredning ;) Høres ut som at du har planen klar ;) Go for it!

Klarte å gå glipp av give-awayen din.. ;( Men heldig var hun som vant!

Ha en fin dag!
Klem

ingrid sa...

Høres ut som en bra plan det da!Om ikke ville jeg satt den nedfor den andre hylla, kansje litt skrått, og fyllt den med liggende bøker evnt kurver og lys...kansje et hengende hjerte :-)

MumsiMumsan sa...

Hei!
Har svart deg på bloggen min :O)
Deilig TV krok du har. Og jeg tankte akkurat det samme som Ingrid ove her skrev :O)
Litt på skjeve :O) Men nå er jeg ille skjev da! hihihi
Ha en flott kveld, og lykke til!
Mumseklem Vibece :O)

VillaVårfrubakken sa...

hei, lilla ble kjempefint hos deg....tror jeg må investere i noe lilla jeg og,....klem fra meg

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så flott med lilla!:)
Trur planen med hylla bli bra!
Kos deg ikveld!
Klem:)

beate sa...

herlig med lilla!! kos deg med serier på tv!

klem beate

Hege sa...

Hørtes ut som min TV kveld det her,hihi.
Godt med sånne tv kvelder innimellom :o)

Hege

Størstepia sa...

Det var flott i tv-hjørnet ditt - og selv med 4 basisfarger så gikk det bra:-)
Hva med å ha en Lackhylle litt lavere enn den andre??
Om det blir fint med resten av veggen da..
Ellers hørtes det fint ut å ha en ekstra en ved siden av den du har. Man får aldri nok hylleplass:-)

God tirsdagstvkveld til deg!
Klem fra størstepia

ELLEMELL sa...

lilla er fint om høsten!
Har kjøptnoe lilla stoffer jeg hadde planer om å sy nye løpere og putetrekk av, emn tiden har ikks trukket til ennå, gitt!

lykke til med veggen... jeg har skråvegg bak min sofa, så har desverre ingen tips å komme med:)
klem ellemell

♥ Linnie ♥ sa...

Koselig tv-krok :)

Vet du, jeg kjenner også at jeg blir ekstra glad i lilla på høsten, men så er jeg så redd for å overdrive, siden jeg også forbinder lilla med advent :)

Men så tidlig butikkene kommer med julevarene nå for tiden (plantasjen var full av nisser!!! da jeg var der på lørdag), så er det vel advent fra september av *ler*

Artig å få et glimt fra stua di :)

Ha en kjempefin dag :)

Klem Linnie ♥

Stina sa...

Det ser jättefint ut tycker jag. Härliga färger.:-) Kram Stina

Ruter & Hjerter sa...

Så fint og ryddig du har det! Skjønner godt hva du mener med å ønske seg ting men bare vente til kidsa blir litt større:) klem

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Er så koselig med lilla nå på høsten, herlig. ♥ Fin og ryddig stue har du også. ;) Syntes planen med en hylle over sofaen hørtes veldig bra ut. :)

Takk for koselig hilsen inne hos meg. ♥ Ønsker deg en god og fin onsdag ! ♥

Klemmer Anette