Sider

tirsdag 26. oktober 2010

Mellom benk og skap

For mange år siden kjøpte jeg en skinne til å henge opp over kjøkkenbenken. Jeg kjøpte faktisk fler, men enn så lenge har jeg bare fått opp en (!!). Grunnen til det er at flisene over vasken ikke er verdens vakreste og de skulle byttes over tid. Nå har det gått maaange år og flisene er der fortsatt. For å slippe de stygge flisene med mønster, limte jeg svart kontaktpapir over.


Skinnene er kjøpt på Ikea og det er så lenge siden at de ikke har de lenger. Men de gjør nytten sin likevel. Greit å få litt liv på en ellers kjedelig vegg mellom overskap og benk.

Kjøkkeninnredningen er 12 år gammel og egentlig moden for utskiftning, men enn så lenge får det vente. Nytt kjøkken er ikke akkurat billig, dessuten har jeg lyst å endre litt på rommet. Male taket, få panel på veggene og legge nytt gulv, dessuten endre på kjøkkenløsningen. Men det får komme etterhvert.


I mens drømmer jeg om fornyelse.


8 kommentarer:

ELLEMELL sa...

jeg også drømmer om nytt kjøkken!
her i blogglandia er det så utrolig mange fine kjøkken! man blir jo helt grønn av misunnelse!

Praktisk med slike skinner da! kan jo henge opp alt mulig:)

ha en fin kveld!
klem ellemell

Størstepia sa...

Å drømme om nytt kjøkken gjør jeg også!! Mange av vennene våre driver og bygger hus eller har akkurat flyttet inn i nyen hus - og det hjelper ikke akkurat på drømmingen min.. Er jo så mange nye flotte løsninger og ting som er mye flottere og enklere enn da vårt kjøkken ble bygget...
Er jo litt deilig å drømme også da, og en eller annen gang blir det nok vår tur også:-)


Den lakrisen jeg skrev om på bloggen min er bare helt vannvittig god (hvis du liker lakris altså:-)! Du får kjøpt den på Lille Special i Gamlebyen og i gågata..

Klem fra størstepia

Trine sa...

Har å løst å gjør nå me kjøkkenet.. men i første utgangspunkt bli det kun spraylakkert.. Tenkte at vi skulle gjøre det helt lyst.. bytte ut benkeplata og hvertfall få en kjøkkenbenk til.. Lite plass til baking å sånt..
Meeen det får vente ei stund til..
Så vi får drømme om kjøkken i lag :D

Klæm

Jorid + NOE Blog sa...

Så fint vennen <3
Klem

Jorid + NOE Blog sa...

PS: Kommentarfeltet mitt er slik at bildet ikke vises! Skal se om det blir ordning på det senere :)

Klem

Kristin sa...

Så smart.. Litt kamuflase er kjekt det!!! Ihvertfall når den er dekorativ.. Klemmer

Bekka sa...

Nei, nytt kjøkken er ikke billig! Kjempesmarte skinner - syns de virker veldig praktiske og så kan du jo henge alt mulig på dem og bytte ut innimellom også :)
Klem fra Bekka

Hegeslilleboble sa...

Kjempefint og smart!

Har en liten overraskelse til deg inne hos meg:)