Sider

tirsdag 19. oktober 2010

Fra maskulin til feminin

I 4 år har jeg hatt min gode følgesvenn, en Sony Ericsson W810i. Den er fortsatt i god form og hadde sikkert holdt noen år til, men med dagens utvikling var jeg nødt til å finne meg en ny følgesvenn. Vemodig, men sant.


Har lurt på hvilket merke jeg skulle kjøpe, men det var vanskelig å skilles fra Sony Ericsson. Derfor ble det en Xperia X8 pink. Har prøvd mange forskjellige de siste ukene, men Xperia'n tiltalte meg ved første øyekast.


(Bildene er funnet på google.no)

Nå står jeg foran 14 dager med prøving og feiling. Så hvis noen får snodige meldinger så skjønner dere hvorfor.


7 kommentarer:

Anonym sa...

Fortell hvordan det går da, for jeg vurderer også den telefonen se;)
Anki

Anonym sa...

Har du forresten lyst på en liten utfordring av meg??
Anki

Drømmeskyen sa...

Den var utrolig søt da! Håper den funker bra.
Jeg ønsker meg også ny mobiltelefon. Jeg har vært trofast nokia-fan, men nå er jeg lei av så utrolig mye feil på dem.

Klem fra Hilde

stina sa...

Grattis...
..også rosa og fin da!
Har selv Nokia og liker ikke tastane,de er så harde liksom...
Har sans for LG,trenger vel en ny,den jeg har har sprukket skjerm t.o.m....
Klem fra meg.

micano sa...

Jeg hadde også en W810i.. men den ble overkjørt ved et uhell.. jeg var veldig fornøyd med den og jeg måtte ty til en superbillig erstantning.. Håper du blir fornøyd med din nye :-) Den rosa så i alle fall fin ut! Jeg ønsker meg nok en iphone ;-)

Anonym sa...

Siden du er så glad i musikk og er en smule mer oppdatert enn meg. Kan jeg utfordre deg til å lage en spilleliste til mp3 spilleren min? En 15-20 sanger med litt fart(ikke sånn dunkdunk)som egner seg til trening???
Anki

Bustenellik sa...

Jeg har akkurat byttet telefon jeg også, og sliter med å bli fornøyd. Har hatt en K850 og vært kjempefornøyd, men den begynte å svikte. Jeg tenkte som så at det var like greit å konvertere til touchtelefon først som sist, og ble forklart at Nokias N8 var tingen (ville ikke ha iPhone). Etter et par-tre uker er jeg ikke heeelt sikker på om jeg er frelst. Savner nok SE litt, men man venner seg vel med tiden...