Sider

torsdag 4. november 2010

Nøytralt

Etter en lang feminin periode med rosa, blonder og romantikk føler jeg nå litt for å få frem litt maskuline farger. Svart, grått og hvitt, blandet med litt rustikke detaljer.


Så klart; jeg bytter ikke alt med nyheter, men bruker det jeg har og mixer og matcher så godt jeg kan. Noe tørker jeg støv av fra skap og skuffer som igjen får se dagens lys, og noe bruker jeg hele tiden. Det er det som er så fint med nøytrale farger at det passer til alt. Det eneste nye på bildene er spisebrikkene i bakgrunnen. De er kjøpt på Ikea for kr 19,- pr stk. Kjekt å ha på kjøkkenet når man har glassbord der.


Ønsker alle en fin dag.

Retter også en stor takk til nye følgere.
Tusen takk for at dere titter innom.


8 kommentarer:

Anne Karins Mat og Vin sa...

En av mine favorittfarger. Kan mikses med alt som finnes av farger. Grått er flott!

Ha en fin dag!

Martilie sa...

Det er deilig å bytte litt på. Jeg setter også bort og tar frem etter årstid og forgodtbefinnende.

Nesten som å gå på skattejakt, betyr det at man har for mye??
NEI!!! Sier jeg
JAAA!! Sier mannen

Ha en kos dag!

Klem

Unknown sa...

Er jo så herlig og bytte ut litt stæsj innimellom:)
Jeg har og pakket bort rosa og lyse pasteller, det hører sommeren til syns jeg...
Nå er det zink og brunt som gjelder, hihi ♥
Så mange flotte ting du har funnet frem:)

Ha en herlig Torsdag!

Klem Line

Noatunfrua sa...

Kjenner også på trangen til å få frem litt mørkere farger nå.. Merkelige greier! Hehe! Folk får jo bakoversveis når JEG drar frem svarte lysestaker, henger opp bilder i sorthvitt og ellers heller mot en litt mer "maskulin" stil.. Hehe! Det er deilig med kontraster!!

Flotte bilder!

Ha en nydelig dag!
Klem!

Birgitte sa...

Ville bare forbi i dag og nyde dine billeder og ønske dig en skøn dag. :-)
Klem Birgitte

Jorid + NOE Blog sa...

Så nydelig! Elsker den stilen :-) Jeg synes også det er så gøy å mixe og matche! Trenger nødvendigvis ikke være nytt ..

Ha en fin kveld!
Godklem Jorid

ELLEMELL sa...

og det er så fine farger sammen. jeg er glad i den kombinasjonen! Så fin den potten var- hvor har du fått tak i den?:)

likte også godt tingene fra SIA i innlegget under- det er så koselig!

Takk for FINE ord hos meg!Setter jeg stor pris på!
fin helg til deg!
klem ellemell

FruLisa sa...

Kjempefint og farger helt etter min smak for tida også:-)

Strålende helg til deg & dine♥

Klem