Sider

tirsdag 4. januar 2011

Jentetur til London

Ei venninne og jeg har snakket om en London-tur en liten stund og tanken var å overraske to 12 åringer som lystet veldig på en tur. Gleden var derfor stor da turen ble booket like over midnatt nyttårsaften. 2 store og 2 små jenter gleder seg nå til jentetur til London.


Vi reiser i mars og har noen dager med planlegging frem til det.


Vi skal bo rett ved Oxford Street og har fine gangavstander til en mengde attraksjoner.


Hvis jeg tør blir det kanskje en tur med London Eye, men en rundtur i byen er vel nesten obligatorisk.

Alle bildene er googlet.

Akkurat som nisser teller dager i desember, teller vi dager på nyåret.

GLEDER OSS.



11 kommentarer:

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Herlig! :) Kan tro det blir stort! Jeg har vært i London 2 ganger, mye fint å se på der. Ta med gode sko! ;)

Godklem

FruLisa sa...

Det hørtes kjempefint ut å "telle dager" på nyåret:-) Heldig jenter, både stor & små!

Godt nytt år ♥ Klem

Hannepålandet sa...

Så koselig med jentetur da, det blir stas:)
Godt å ha noe å glede seg til også.

Ha en fin dag
Klem

Anette {foreldremanualen} sa...

Så spennende! London må være midt i blinken for tolvåringer. :-)

Bekka sa...

Så moro - koselig med sånn jentetur! Jeg kom hjem fra London på søndag, fantastisk tur i en utrolig flott by :)
Ha en fin dag!
Klem fra Bekka

Anonym sa...

Disse bussene med hopon/off funksjon er bare topp i London, I tillegg ville jeg tatt turen til Camden, tror du vil digge det Mona, jeg gjør allefall det. London Eye er et must, men gud så ekkelt, men for en utsikt;)

Artig med sånne turer å se frem til. Gleder meg til høre fra den:)

Klem, Anki

Bustenellik sa...

Så moro! God tur! :-)

Unknown sa...

Så koselig med jentetur ♥ Kan tenke meg både store og små gleder seg;)
Jeg har og en drøm om å komme meg til London, og jeg lurer på om ikke vi skal lure gutta i huset med en Liverpool kamp, hihi...

Kos dere med planleggingen!

Klem Line

No.15 sa...

Herlig!
Satser på en vårtur til London jeg også. Kom meg ikke dit i desember som egentlig var planen - pga snøkaos.

Håper du har et godt nytt år så langt. :)

Klem, Lise

Kristin - Puccasverden sa...

London er en herlig by, masse spennende å se og MASSE shopping..

Madame Tussauds er vel obligatorisk med to 12 åringer kanskje?
Uansett. GOD tur!!

Kristin

Størstepia sa...

Sååå gøy å ha noe å glede seg til! London er jo bare fantastisk! Gleder meg som et lite barn til det er min tur å ta med lille snuppa dit. Blir nok noen år til, hehe. Så lenge får jeg kose meg med bildene dine fra deres jentetur!

Klem fra en litt missunnelig størstepia