Sider

onsdag 12. januar 2011

Utfordring

I dag fikk jeg en utfordring av Størstepias Bekjennelser. Jeg skal fortelle dere følgende:

4 tv-program jeg ser på
4 ting jeg har gjort i dag
4 ting på min ønskeliste
4 ting jeg liker dårlig

Here we go.

4 tv-program jeg ser på:

*Grey's Anatomy
*Hotel Cæsar
*Tid for hjem
*Bygglov

4 ting jeg har gjort i dag:

*ryddet i servantskapet
*vært på jobb
*sett på tv
*handlet

4 ting på min ønskeliste:

*oppusset soverom
*nytt kjøkken
*joggesko
*sydentur

4 ting jeg liker dårlig:

*hensynsløs kjøring
*slaps og sludd
*urettferdighet
*gulvvask

Jeg sender utfordringen videre til disse skjønningene:




2 kommentarer:

Unknown sa...

Takk for utfordringen;)
Nå har jeg tatt den, hihi ♥

Klem Line

No.15 sa...

Artig utfordring, den skal jeg straks ta :-D

Klem