Sider

torsdag 10. februar 2011

Topp 10

Hiver meg på utfordringen til Størstepia. Hun la ut sin Topp 10 liste over romantiske komedier, i forbindelse med Valentines Day.

Her er min liste, helt tilfeldig plassert. Egentlig klisje-filmer alle sammen, men jeg liker "happy endings".

1. A Lot Like Love


2. Sweet Home Alabama


3. The Wedding Planner


4. How To Lose A Guy In 10 Days


5. The Holiday


6. My Best Friend's Wedding


7. Shall We Dance?


8. Mens Du Sov


9. Just Like Heaven


10. Notting Hill


Mange gjengangere blant skuespillerne her. Mine favorittskuespillere er hovedrolleinnehaverne i filmen "How To Lose A Guy In 10 Days".

Har flere filmlister, men dette var den romantiske listen.
Delta gjerne. Moro å se flere Topp 10 lister og ikke minst få fillmtips.


7 kommentarer:

FruHellstrøm sa...

Ja, der var det mange gode filmer :)
Er jo stas med happy endings;)

Ha en nydelig dag i morra :)
Klem Tina

RoseSommer sa...

Mange kjekkaser her. Men min favoritt er nå engang Mr.Darcy himself; Colin Firth.
Notting Hill er en kjempefilm! Rett etter at vi så den på kino var vi i London, og måtte selvsagt reise dit. Lette etter den blå døra til leiligheten til Hugh Grant, og spurte en gateselger. Han fortalte at han faktisk var statist i filmen, og viste oss døra. Den var avskallet og litt stygg, men veldig morsomt å være der.
Og gateselgeren er vi helt sikre på at vi har sett når vi har sett filmen etterpå. HELT sikre!!

Størstepia sa...

Her var det mange godbiter ja!!! Kom på heromdagen at jeg hadde glemt bla.a Mens du sov, den er jo bare vakker. Og the wedding Planner da, den er fantastisk den også!! Tror det må bli noen romantiske filmer på meg i helga gitt!!:-)

Ha en flott helg!
Klem fra størstepia

Jennys fire vegger sa...

Hehe, akkurat sånne filmer jeg IKKE liker. :-) Deilig at smaken er som baken. Jeg vil se SKREKK med noe overnaturlig i, jeg, og en actionfilm i ny og ne. :-)

Artig utfordring!

God helg!
Klem Jenny

InstatreffNorge sa...

Fiiine filmer ♥
Er mannen enig eller;) hihi

Har du sett the notebook? Fantastisk grinefilm;)

Vi sees ikveld! Gleder meg masse:)

Klem klem

Ruter & Hjerter sa...

Kunne sett alle med engang! Elsker slike filmer:))

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Sukk ja!!
Til min neste bursdag (om 11 måneder) skal jeg ønske meg en fridag hvor jeg skal LIGGE på sofaen (alene), se på romantiska komedier å spise sjokolade. Bare ME, MYSELF and I!

Klem Anna