Sider

lørdag 5. mars 2011

Ikke keiserens, men...

...mine nye klær.

Å kjøpe klær kan noen ganger være mitt største problem. Spesielt når jeg MÅ finne noe. Derfor har jeg egentlig et avslappet forhold til klær. På jobben bruker jeg uniform og hjemme går det ofte i kosedress. Desto større var lykken da jeg tilfeldigvis stakk innom Vero Moda. Skulle ikke ha noe, bare titte. Det er da jeg finner litt av hvert. Og det er da jeg pleier å shoppe klær til meg selv. Denne gangen ble det mange nye plagg. Og veldig hyggelige priser, siden Vero Moda hadde reåpning.


129,-


75,-


75,-


100,-


50,- pr stk


Denne jakka var morsdagsgaven som jeg plukket ut selv. En jakke jeg bare måtte ha. Kostet 399,- hos HM. Nå kan jeg møte våren i nye klær. Eneste som mangler er en ny olabukse, men der sliter jeg litt.

Har dere unnet dere noen vårnyheter?



Tusen takk for mange hyggelige bursdagshilsener. Dere er søte♥

11 kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Gratulerer med overstått bursdag!!:)
Og så mange fine kle du har kjøpt deg! Og billeg! Eg digger Vero Moda. favorittbutikken min;)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

susan`s side sa...

Oi, så mye fint du har kjøpt deg. Jeg syns de har fine olabukser på kappahl og lindex

Line Elisabeth sa...

Hei Mona:)

Gratulerer med dagen! Har ikke glemt deg, har bare sovet mye i dag..jobber nattevakter i helga:)
Håper du får en koselig feiring i morgen:)
Så mye spreke klær du fant da! Hvor er det åpning av Vero Moda nå da? Skal på jentefest til helga og trenger noe nytt;)

Klem Line E.

Unknown sa...

Deilig med noe nytt, det hører liksom med til våren det ♥ Har blitt noen nyheter her og ja, men ikke så mye - enda;)

Flotte klær du har fått deg, og til en SUPER pris a gitt!

Ha en flott og spennende VM-søndag!

Klem Line

Mary-Anne sa...

Her var det mye fint :)
Ja dem har et godt utvalg til hyggelige priser. Handler der selv i blandt, men enda ikke kommet meg i gang på vår-shoppingen ...
Ha en strålende helg

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Så masse fine ting du fant deg!
Artig når enn får masse for en liten penge!

Klem Anna

ingrid sa...

Så mye fint du fant!!
Jeg liker godt jeansene på vero moda også jeg + Vila sine!
Ha en fiiin fastelaven!

Fiolkransen sa...

Gratulerer så mye med bursdagen din som var. Håper du hadde en kjempeflott dag!

Så mye fine klær du fant, og til så hyggelige priser! Jeg finner heller aldri klær når jeg må, men veldig gøy når man finner fine ting på kikkerunder:)

Ønsker deg en finfin ukestart imorgen!
Klem fra Thea

Jorid + NOE Blog sa...

Så fine klær!! :) Jeg har lik som deg men i ferskenfarge de to blå emd blonder på. Bare så nydelig! :)

Håper du får en fin ny uke vennen, vi ser frem til at pappa kommer i morgen kveld. Krysser fingrene for at vinterstormen har lagt seg.

Godklem

Gollass sa...

Såå mange fine plagg du hadde funnet til så lite penger, kjempekjekt med litt nytt i skapet;-)

w sa...

Så mange flotte plagg:) Likte spesielt de blusene med blonder:)

W