Sider

mandag 14. mars 2011

Pakking

Pakking er ikke det morsomste jeg vet, men å pakke opp er enda værre. Derfor tenker jeg at jeg skal "kose meg" med pakkingen denne gangen.

Avreise: Onsdag.
Destinasjon: London.


Det som jeg "må ha" er lagt frem. Ting som koffertvekt, kamera, pass, MP3 og nugatti. Resten tar jeg etter bruk, sånn som sminke og parfyme. Flykofferter ble kjøpt inn før Liverpool-turen i desember.


Klær synes jeg er litt vanskelig. Alt kommer jo ann på været. Nå har jeg et sterkt ønske om pent vær slik at jeg kan henge igjen boblejakka hjemme. Det hadde vært noe å kunne ikle seg litt nye vårklær som ble kjøpt inn for et par uker siden. Til og med nye jeans var jeg heldig å finne på Only. Så nå er jeg klar for tur.

Kun 2 dager.


13 kommentarer:

w sa...

God tur til London:) Det blir vel gøy kan jeg tenke meg:)

Ha en fin dag.
W

Line Elisabeth sa...

Hei Mona:)

Misunner deg som skal til London, hadde vært deilig å komme bort litt nå:) Er vel lov å håpe på at våren er kommet litt lenger der enn her:)

Så fint nattbord du fikk tak i på finn..tror det er maken til Marte sitt. Hun kjøpte seng og nattbord på finn hun også:)

Ha en fin tur, og kos dere..masse billig å shoppe der:)

Klem Line E.

Camilla sa...

Såå heldig du er som skal til London:) Kjenner et snev av misunnelse!
Ønsker deg en riktig god tur...Kanskje vi er så heldige å få se bilder fra turen når du er tilbake?:)¨

Klem Milla

Unknown sa...

Ååå, så deilig med tur!
Må le litt av Nugatti'n, hihi;))
Ønsker deg en kjempefin tur - kos deg!!!

Klem Line

Englehagen sa...

London er en kanll by <3 Jeg skal dit for femte gang i slutten av måneden.Hørte av noen at våren har kommet dit allerede og at man kan ha på seg små sko og la boblejakka ligge hjemme.Greit å sjekke yr før man drar uansett :) God tur :)

stallnilsen sa...

Kjempefin blogg du har, pakking kan være både kjedelig og artig:)
Du får ha en god tur til London, følger dæ videre, koselig om du følger mæ og.

Lisbeth ;O)

Anonym sa...

Så søt du er med nugattien:) heldig som skal på London tur!!!
Å jeg er helt enig, å pakke opp er forferdelig.. hihi.
Kos deg masse;)
klem fra meg

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Kos deg masse, masse på Londonturen!!

Klem Anna

ELLEMELL sa...

God tur tillondon! hper du finner mye fint som du kan vise oss!

men vet ikke om våren er der ennå! en kollega av meg var der i forrige uke, og de reiste optimistiske med vårklær, og endte opp med å kjøpe vinterjakker!

klem ellemell

FruLisa sa...

Nugatti?!?

Må smile av deg.....

God tur♥
Klem

No.15 sa...

HERLiG!! Du må kose deg masse masse.
Neste måned er det min tur :-D

Klem

Lotta sa...

Ah herlig!!! Nugatti? Hihi

Klemmer

Vivian sa...

Det hadde vært herlig med en London tur nå ja:) Kos deg masse.

Klem Vivian