Sider

lørdag 23. april 2011

Utendørspynt

Fristelsen for å plante litt i krukker og bøtter henger over meg, men jeg velger å vente litt til. Må vente på Lobeliaen som er min favoritt. Men imens går det jo ann å vårpynte litt på verandaen. Har to små hyller på veggen der som roper etter selskap.


Et melkespann har fått noen syringrener fra naboen (hysj...) og lyktene har blitt renvasket og fått lys. En påskelilje spanderer farge mens andre blomster glimrer med sitt fravær.


Hyllene skal enten males eller byttes ut. Bildet er satt ut for anledningen. Men det er ikke mye som skal til for å skape litt hygge. To betongroser ble med hjem fra dagens spasertur til Plantasjen. Søte og tøffe på en gang.


Kos deg i aften.


10 kommentarer:

Størstepia sa...

Jupp, det var Greåker fort;-)

Ha en herlig påskeaften i det flotte været!

Klem fra størstepia

Ann-Kristin sa...

Så koslig det så ut!
Ha en strålende fin påskeaften! Eller skal du jobbe? Begynner 14.30, jeg, men der er det bare hyggelig å være! klem og kos.

Bittelille villa/Jennifer sa...

Så fint du har pyntet! Fin inspirasjon med å henge hylle ute, kjempelurt - plass til mer pynt:D Og melkespannet med grener er nydelig:)

klem Jennifer

ELLEMELL sa...

koselig med utepynt!
elsker melkespann og andre gamle fine ting til å pynte og dekorere uteplassen med!

et strøk på hylla så er jo den like fin som ny?:)

ønsker dere en nydelig dag!
klem ellemell

InteriørGleder AS sa...

Ville bare ønske deg en fortsatt flott Påske!!!
Klem fra Lena Celine

InteriørGleder AS sa...

Ville bare ønske deg en fortsatt flott Påske!!!
Klem fra Lena Celine

Mary-Anne sa...

Det ble jo skikkelig flott :D God påske i heimen :D

Line Elisabeth sa...

Hei Mona:)

Så koselig du har pyntet på verandaen!
De rosene er kjempefine, så de sist jeg var på plantasjen:)Kunne tenkt meg noen sånne jeg også, de hadde så mye fint sist jeg var der.

Ja var på bruktbutikken til Zoe, det er en bruktbutikk til på Sellebakk nå, men har ikke fått vært der ennå, der tror jeg det er mer antikk..ser sånn ut i vinduet:)

Ha en fortsatt fin påske!

Klem line E.

Jennys fire vegger sa...

Fin pynt du har ute, altså. :-) Jeg har også veldig lyst til å plante litt, spesielt i dette været! Men jeg skal prøve å vente jeg...

Hyller ute står på ønskelisten min i vår, og flere kroker. Det ser veldig hjemmekoslig ut, har jeg sett rundt omkring. :-)

Fortsatt fin påske til deg og dine.
Klem Jenny

stina sa...

Du har vært en tur hos naboen igjen ja...
Sånn er det med våren , vi blir litt mer løsslupne:):)
Kjempekoselig ble det ute hos deg.
Betongrosene er Nice!
Ses snart. Klem:):):)