Sider

torsdag 19. mai 2011

Hemnes?

Jeg spør dere rett ut. Er det noen der ute som har erfaring med Hemnes kommoder fra Ikea? Mannen har sagt at kommoder skal sjekkes ut på Bohus og Skeidar, men der finner jeg ingen jeg har lyst på. Og det er jo viktig hva jeg synes, ikke sant??
Det er altså denne herligheten jeg lyster på. Men jeg lurer på om skuffene glir ok, er den stødig, romslig, verdt pengene og om den ruver veldig. Målene har jeg sett, men det er vanskelig å forestille seg likevel.

Håper dere kan hjelpe.


14 kommentarer:

beate sa...

den er fiiin!
har ingen erfaring med denne modellen, men har maaaange kommoder fra ikea og skuffene glir perfekt!

klart det må bli denne! du har jo bestemt deg!

klem beate

mona.z sa...

Fin kommode:) Har ikke prøvd den, men har andre møbler fra Hemnes, og de er helt ok:)

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Har to slike kommoder, og skuffene glir ordentlig ja. :) De er romslige og verdt pengene, det syntes i hvert fall jeg. ;) Mine har jeg hatt i flere år, kjøpte de på den tiden det ikke fantes hvite. Så de ble malt, og nå trenger de et nytt lag med maling.

Ha en super kveld videre ! ♥

Klem Anette :)

Unknown sa...

Jeg syns den er fiiiin!
Vi har ikke den i hus, men jeg ønsker meg to stykker;))
Vi har Hemnes seng, og den er knallbra ♥

Så den kan dere fint gå for kan du hilse mannen din og si;)

Klem Line

Anonym sa...

Har den og er strålende fornøyd. Synes ikke den ruver veldig størrelsen tatt i betraktning. Eneste drawback er at jeg kunne ønske meg litt mer solid bunn i skuffene enn en sponplate. Men hvis en ikke skal lesse tunge bøker o.l oppi så fungerer den fint.

Anettes tankeboble sa...

Hei!
Jeg er kjempe fornøyd med mine 3 Hemnes kommoder ;)
Dype skuffer som rommer mye, og lekker å se på!
Jeg er veldig glad for at jeg valgte nettopp disse!

Klem, og god helg!

Bustenellik sa...

Jeg er glad du spurte; jeg lurer nemlig også, hihi. Planlegger å putte en slik en på barnerommet når det med tid og stunder blir ferdig. Hemnes har jo så utrolig mye flott!!

mammaKine sa...

Jeg har en sånn kommode. Bare dobbel, så den er litt større. Men jeg er superfornæyd. Skuffene er store, glir veldig bra. Og den er kjempetung og stødig. Jeg har aldri angret!

Nina Iren sa...

Hei. Jeg har flere kommoder Hemnes. Skuffer som rommer en god del, tunge møbler som tåler veldig mye. Har jobba på Ikea, tidligere i 4 år, og det er populære møbler.Så du kan trykt kjøpe Hemnes. Ha en fin helg.

KROnPRINSESSENE sa...

Kan dessverre ikke gi råd angående kommoden, men den ser iallefall fin ut ;)

Titter innom for å be om mail adressen din...
For gjett hvem som troppet opp på postkontoret i dag, for å sende Mano koppen, for så å komme på at jeg ikke har adressen din!!! Er det mulig ;) Ja, ja dårlige fotball resultater tar på konsentrasjonen!
Mail meg på: kronprinsessene@gmail.com

GOD HELG, som dessverre ble uten fotball :(

Klem May Helen

Ann-Christin sa...

Kjempefin kommode. Har flere slike selv. De rommer masse og er skikkelig solid og fin. Skuffene glir greit. Har hatt kommodene i flere år og de er fortsatt like fine. Anbefales absolutt. God helg til deg :-)) Klem

susan`s side sa...

Jeg har både den på bildet til Ingrid sine klær og den doble på soverommet vårt, er veldig fornøyd jeg. Store skuffer

Unknown sa...

Jeg har denne og er storfornøyd med den. Den har veldig romslige skuffer og er nok ganske solid. Vår er litt skranten siden den har fått litt hard medfart på X antall flyttebilder, men gjør fortsatt nytten sin og vel så det etter 9(!) år:)

Tessa sa...

Jeg har hatt min Hemnes kommode på 6 åringens rom en stund nå og den blir "hardt" brukt og er like stødig som da vi monterte den. Jeg kan ikke se at det er noe forskjell på disse Ikea produktene og andre kommoder. Sjekk ut etikett barnerom på Tessa sin verden. Jeg byttet knottene som fulgte med da. Klem