Sider

fredag 6. mai 2011

Klarte ikke la vær...

I forrige innlegg røpet jeg at jeg hadde fått griller i hodet hva entréen angår. Like etter innlegget ble postet, hentet jeg maskeringstape, maling og rull og satte i gang. Forandringen ble merkbar med en gang og jeg ble overrasket over hvor lett og fort det gikk. Mannen ante fred og ingen fare.


Nå er det altså grått, men kun disse to veggene. Resten har malt panel og det skal få stå som det står. Gråfargen (Tåkedis) kan kanskje virke mørk, men det er bare jeg som sliter med å ta skikkelige bilder i motlys.

Oppussing kan også være skummelt. Det ene fører ofte med seg det andre. Nå ser jeg at gulvet blir helt feil, men noe må jo spares til senere tid.



Jeg ble godt fornøyd med fargen. En hylle i trappa ble også malt hvit. Nytt rom på 1-2-3. Det skal sies at mannen ikke la merke til forandringen umiddelbart. Jeg tror neimen ikke han hadde sett forskjell om jeg hadde helbleket håret heller (jeg er rimelig mørk). Mannfolk... ☺☺


Liten helhet over slik det var. Og ja, akryl er kjøpt inn...

Her er litt motivasjon til deg.



PS Dette var innlegg nr 700.
Snart konkurranse på gang.

12 kommentarer:

Hege sa...

Det ble jo kjempe fint og en flott forandring. Flink har du vært. Klem Hege

Jatte sa...

Hei på deg,

Wow, så fint det ble - herlig!

God Helg,
Klem Jatte♥

Mary-Anne sa...

Kjempefint :) Er ikke så mye som skal til for å få stor forandring.
Ha en strålende fredag du !

Randi sa...

Kjempefint!!! Er veldig glad i grå vegger mot hvitt listverk, blir så rent og delikat, liksom:) Likte godt profilen på listverket, kjekt med noe litt utenom det helt vanlige:)
Ha en fin dag.
Klem

Anne Karins Mat og Vin sa...

Jeg har lagt min elsk på denne gråfargen! Dette ble flott Mona;-)
Klem Anne Karin

Annveig - Det lille Rom sa...

NYDELIG!!!!kan forstå at du ble fornøyd med resultatet!!!
Ønsker deg en oppussende god helg!!
klemmer Annveig;)

Bustenellik sa...

Så fantastisk flott! Og at mannen er litt "blind" skal du egentlig bare være glad for. Jeg kan ikke ha på nye sokker engang uten at de blir lagt merke til, og det er ikke alltid like bra det heller, hehe ;-)

Line Elisabeth sa...

Hei:)

Så fint det ble!! Stilig med grått:)
Hva slags maling har du brukt?

Den vekta Lise har er maken til den jeg kjøpte i lysgrønn på Qxl, jeg har ofte sett de til salgs på finn.no også.
Nå er det jo mange loppemarkeder fremover..kan jo være heldig å finne en der?;)
Det finnes mange av de, så burde egentlig ikke være så vanskelig å få tak i en:)

Ha en fin helg Mona:)

Klem Line E.

ELLEMELL sa...

så fint du får det hos deg!
furukarmer er ikke like pent som hvite.. gangen din ble jo kjempelys og fin nå:) og tåkedis er en veldig fin farge!

ønsker deg en fantastisk helg ( slapp av litt nå da;))
klem ellemell

ELIN sa...

Synes det ble kjempefint. Det verste er liksom å finne tiden og motivasjonen til å starte. Når man først har begynt, er det bare gøy! Ønsker deg en flott helg, Mona Christin! Klemmer fra Elin

Anette - Opalveien - sa...

Så fint det ble. Er så fint og rolig med grått og hvitt, og så passer det til alt..

Love Peace Pionies sa...

så flott. fargen så kjempefin ut.

takk for så hyggelige ord fra deg:)!!
bordet er kjøpt på living for 5-6år siden. men jeg tror de har dem enda..
fin søndagskveld til deg.

klem kristina