Sider

torsdag 4. august 2011

Noen ting må en bare ha...

Etter en drøy uke i Danmark kan man ikke unngå litt handling. En finner alltid noe småtteri som får bli med hjem i bagasjen. Men det vet jo dere alt om...


Puter med tøft trykk som i dag har fått ny plass (viser det i et senere innlegg). Og siden de hadde kjøkkenhåndklær med samme trykk, ja, så ble de også med hjem.


Digger de nye målekoppene mine i porselen. Akkurat min stil.


Skåler, skuffer og boks i sink, samt emaljert kopp og svart bånd. Båndet skal brukes på et sengesett som er for stort. Boksen er allerede i bruk.


Disse koppene har jeg sett etter en stund uten hell, men i DK dukket de opp og to stk fikk passere grensen. Superkule.


Summen er det morsomste av alt. Snaue 400,- DKR for hele sulamitten.

Er det rart jeg elsker Danmark...


11 kommentarer:

Størstepia sa...

Hehe, ja slikt kan man like;) gode kupp vokser ikke alltid på trær. Masse fint du fant, liker de koppene jeg også!
Flytter nok hjem iløpet av neste uke, Så da får jeg komme innom;)
Nyt resten av ferien! Jeg skal i bryllup lørdag til søsteren min, gleder meg;)
Klem

Myke minutter sa...

Så fine ting! Vet du om noen nettbutikker som selger den puten med et tre på? Ha en super torsdag :)

Unknown sa...

Så fine ting du har kjøpt deg!
Og for en sum da;)
Da er det artig og handle ja ♥
Digget målebegrene jeg;)

Ha en finfin dag!

Klem Line

Tove `blogg verden sa...

MÅ bare ha enkelte ting og sånn er det med den saken ; ) Masse fine ting du har kjøpt :)
Klem Tove

Ruskemamma sa...

Danmark har utrolig koselige interiørbutikker, og til en rimelig pris. Elsker det landet ;)
Likte særlig godt de målebegrene dine.. :)
Vi har kjøpt hus på Slevik, et par kilometer fra her vi bor hos svigers nå. Tar over dagen før vi reiser til Frankrike, så sånn sett litt kiipt.. hehe.
Ha en fortsatt fin sommer. Alt bra med hodet forresten?
klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempefint! :))) Du har fått tak i mye jeg kunne tenkt meg ja ;) Og den prisen, sånt liker vi, mye!


:D

Anonym sa...

Målekoppene var KNALLFINE!! er det mulig å få tak i dem i Norge? Vet du noe om det? Veldig veldig fine!! jeg vil ha! :-)

Klem fra ei fra samme by...

Anonym sa...

Søren altså!! At disse ikke er mulige å finne her i landet!! De var jo bare helt knall!!

Når det gjelder brukabutikk i Strømstad så ante ikke jeg at det fantes heller! Før jeg hadde snublet i terskelen og kommet meg inn i butikken!! :-) Men det er bare så vanvittig mye fiiiiint der!! Gleder meg MAKS til å flytte sånn at jeg kan ta i bruk de nye brukatingene mine!

Helt enig når det gjelder skittentøysskapet!! Det virker rett og slett genialt!! Gleder meg til å kjøpe et og prøve!! :-) (man blir LITT gal av å bygge nytt hus... )

Ha en stråålende dag! :-)

Anonym sa...

Genialt Mona! Da blir det tur til Ica Maxi en av dagene!! :-)

Men de refill serviettene, de MÅ man ha liksom? Kan ikke bruke andre servietter? Tusen takk for at du har tatt deg tid til å svare på alle mine spørsmål!! :-)

KROnPRINSESSENE sa...

Nei, det er IKKE rart at du elsker Danmark!
Og jeg kjenner at neste ferie blir det en tur dit...
Bare puta var verdt 400 kr synes nå jeg ;)
Masse fint for pengene må jeg si...
GOD HELG til deg og dine.
Klem May Helen

Tina sa...

Super fine ting, som du har fået købt dig :-)
Der er mange fine butikker her i DK, men de bedste kan godt ligge lidt gemt...jeg vil have fortalt dig om et par stykker nær Bilka, men nåede det ikke!
Håber i havde en fantastisk ferie...knus Tina