Sider

torsdag 29. september 2011

Liverpoolturen

Her kommer noen bilder fra Liverpoolturen. Denne gangen fikk vi litt mer ut av turen enn sist, med flott vær alle dagene.


Shopping hører med. Tror jeg var 2,5 timer inne på Primark. Tålmodig mann ventet på utsiden.


Liverpool One, et stort shoppingområde med massevis av butikker. Mye merkebutikker og litt dyrt, men litt ble det jo.


På Pizzahut har de verdens beste applecrumble med karamellsaus og vaniljeis. Mmm...


Mange forskjellige "boder" i gågata. Min "faste" selger kringle med kanel.


Herlige restauranter. Her var vi på en italiensk hvor vi måtte bestille flere små retter. Jeg valgte å safe med spaghetti bolognese ved siden av fritterte kuler med risotto inni. Her hadde de mye godt.


Hovedmålet med turen var jo så klart kampen mellom Liverpool og Wolverhamton på lørdag. Og jaggu ble det ikke hjemmeseier med 2-1. Både før og etter kampen ble det en pubrunde og stemningen var upåklagelig.


Tittet innom Bold St Festival med både sang, trommer og fortauskunst.


Imponerende arbeid.


Tilslutt en fornøyd frue i solsteken etter siste dags shopping og "nye" franske negler...


...men sliten i bena.

Borte bra, men hjemme best.


6 kommentarer:

Rene Linjer sa...

Ser ut som om dere har hatt det helt supert! Hadde nok foretrukket shopping fremfor fotball, men sikkert gøy å få med seg stemningen. God helg snart...

Størstepia sa...

Herlige reisebilder! Nå har jeg kjempelyst å dra til England igjen merker jeg, både shopping og sightseeing er jo flott uansett hvor i landet man er!!
Og så utrolig gøy det hadde vært å se Liverpool på Anfield;)!
Gleder meg til å se flere av kuppene dine!!
God helg, håper været blir like bra som de påstår!!
Klem

Ann-Kristin sa...

Fine bilder Mona! Kan godt skjønne beina var slitne.. shopping er som balsam for sjelen - eller hva det nå heter... hihihi
klem fra Ann-Kristin
ps - jeg har nå lyst til å dra tilbake til Barcelona, og da dra på fotballkamp jeg da.. kaffekoppen er godt brukt nemlig!! holder et skarpt øye med tabellen demmes også :-) Ble jo litt "påvirket" i mai..

ELLEMELL sa...

åh! jeg vil også reise bort på ferie!
helt til et annet land:)

fine feriebilder:)
ha en god helg
klem ellemell

Fru Fjeldhammer sa...

Tusen takk for søte ord, jeg må jo bare si ditto.. love your style to! *S*

Her i gården er mannen ManU fan, men jeg har fortsatt ikke sett en kamp!! *S*

Kos dere videre...
klem

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

så ut som en herlig tur:)

Jeg har også vært her for 15 år siden,så mye er vel annerledes der borte nå.Jeg så Liverpool-Chelsea,gøy gøy!!

Jeg husker såre og slitne føtter ja:)

Blogg lysten og kreativiteten kommer nok snart igjen:)

nyt helgen:)

Klem Linda:=)