Sider

mandag 17. oktober 2011

Himmelsk lapskaus

Da jeg var liten gikk jeg på en barnegruppe hos naboen hvor vi sang og lagde ting. En gang lagde vi en salat av frukt og krem og det var så godt, husker jeg.


Vi kuttet opp eple, pære, druer, appelsin og banan og blandet det hele med pisket krem. Husker vi koste oss skikkelig.


I går lagde jeg dette igjen, men med ny vri. Jeg pyntet med granateple på toppen og det ble veldig godt. Dette kalte vi himmelsk lapskaus.

Kos deg med noe godt i kveld.


9 kommentarer:

Noatunfrua sa...

Mmm, frukt og krem er kjempegodt! Enda bedre med marengs attåt ;)

Klem!

No.15 sa...

Mmm, så godt ut!

Line Elisabeth sa...

Hei:)

Det hørtes godt ut!
Jeg er jo ikke så glad i krem, men kan jo blande litt vanilje i:)

Ha en fin ny uke!

Klem Line E.

Unknown sa...

Nammm, det så godt ut ja ♥
Og så herlig med slike barndomsminner som man tar opp igjen;))

Takk for gratulasjonen til min sønn i dag, og jepp, han er konfirmant til våren...:))

Ha en fin kveld!

Kle mLine

Birthes Verden sa...

Så deilig det høres ut, skal jammen meg prøve det en dag.

Ønsker deg en strålende mandagskveld

Klem Birthe

Lisette sa...

Så knall godt ut, og jeg husker igjen smaken! Jummi:=)
Har lagt meg som følger av bloggen din:=)

Klem
Lisette

Valheim gard, landliv i Ryfylke sa...

Det så godt ut !
Er med og har en barneklubb her jeg bor,..så det var ett kjempe godt tips :)

Ha en fin, fin kveld !
Klem Birgit

Bustenellik sa...

Det så virkelig himmelsk ut også :-)

Tina sa...

Mums - ser lækkert ud :-)