Sider

torsdag 15. desember 2011

Innpakning på agendaen

Er det noe som gir meg julestemning så er det å pakke inn julegaver. Det er grunnen til at jeg aldri ber om å få pakket inn fra butikken. Blir lissom mer personlig å gjøre det selv.


I år har jeg brukt mye gråpapir. Det er koselig og gammeldags, samtidig som det gir litt særpreg.


Kjøpte trekkpapirbånd og silkebånd hos Søstrene Grene som pryder noen av gavene. Hyssing/hamp er også en favoritt sammen med Dymo. Den kommer jeg ikke utenom.


Gleder meg til å pakke inn resten.

Er du også en pakker?


9 kommentarer:

Vimså sa...

Heisann.
Innpakning og julekortskriving må en ha med seg i disse førjulstider. Må nok innrømme at jeg av og til tar en enkel løsning å lar butikken pakke inn ( vel og merke hvis jeg vet at de kan innpakning)
Ha en fin torsdag.
Klem Mari Johanne

metanoia sa...

flotte pakker da :D
er ikkje så julete egentlig, men syntes det er veldig stas å pakke inn og stæsje litt selv :D

RoseSommer sa...

Ja, å pakke inn pakker er stas! Jeg pakker inn de fleste selv. Jeg bruker også mye gråpapir. Da kommer pynten til sin rett, ellers forsvinner den jo i glorete papirmønster. Og billig julepapir er jo så fryktelig tynt og går fort i stykker. Og så er det ikke særlig miljøvennlig heller, har jeg hørt!
Kos deg videre med innpakkingen. Jeg er straks ferdig.

KAYSO sa...

Både jeg og kjæresten liker veldig godt å pakke inn gaver sammen. Han bryr seg ikke så mye om papiret da, hehe, det er mer min greie, men det er en veldig koselig ting å gjøre :) Jeg ser an papiret i butikkene. Handler jeg mye på interiørbutikker så ber jeg dem sende med litt hjem, hihi! for de har jo NYDELIG innpakkingspapir :) Jeg har også brukt litt gråpapir i år. Synes det er kjempestilig :) Det var forsåvidt pakken jeg fikk med premien min også, hihi :-D

Sanne sa...

Hello,

your wrapping is exactly what I like...so beautiful !!!
Will nearly do the same wrapping...but without Dymo ( haven´t got one...)

Have a nice evenig ,
Sanne

Line Elisabeth sa...

Hei:)

Ja det er koselig å pakke inn gaver:)
Bruker gråpapir jeg også, da kommer pynten mer fram:)
Stilig du har pakka de gavene der:)
Å tusen takk for gaven jeg fikk i posten! Så fine veggord:)
Har ikke helt bestemt meg hvor jeg skal ha de ennå, men de blir nok blogget etterhvert;)

Er du ferdig til jul? Jeg begynner å stresse litt, henger etter føler jeg. Mye jobb og ikke helt i form heller, sår hals og forkjølelse på lur! Har ikke tid til å bli syk nå...håper det går over.

Ha en fin kveld!

Klem Line E.

Unknown sa...

Kjempefin innpakning!

Ha en fortsatt fin førjulstid, og god helg:)

Klem Linda

Unknown sa...

Fiiine pakker! ♥ Jeg også er en pakker. Kost å pakke inn og gjøre litt personlig preg på gaven. Her har jeg også brukt grå papir de siste årene. Kan jo bruke så mye forskjellig pynt til det. Billig er det også ;-)

KLEM & GOD LØRDAG!! ♥

Unknown sa...

Ja, se her ja. Akkurat som jeg liker det;)