Sider

tirsdag 31. januar 2012

Shopping i Spania del l

For å være helt ærlig så ble det ikke shoppet så veldig mye i Spania. Måtte tenke på vekta vettu, men noen funn har det blitt og det til en rimelig penge.


Disse skolettene falt jeg helt for på søndagens marked. Dessverre hadde de ikke min str, men likevel så prøvde jeg de i en str mindre. Auu... Trangt.


Dagene gikk og jeg fikk de ikke ut av hodet. Bestemte meg for å se etter flere på tirsdagens marked. Uflaks igjen. Det var den samme selgeren og han hadde fortsatt en str mindre enn det jeg skulle ha. Men vet du hva? Jeg kjøpte de likevel. Så får heller såre føtter være såre føtter. Og til 10 €  (ca 80 kr) var det for dumt å angre.


Et par nye skjerf ble også med hjem fra markedet. 2 € pr stk. 
Gratis spør du meg.

Flere funn kommer...

Siste frist for påmelding til min giveaway.
Det kan du gjøre her.


16 kommentarer:

Line Elisabeth sa...

Hei:)

Og WOW for noen spreke skoletter!
Også så billige da, skjønner du måtte ha med de hjem:)
Kan jo hende de vier seg ut litt etterhvert?
Tøffe skjerf også.

Venter spent på neste shopping innlegg;)

Klem Line E.

Elis lille rede sa...

Så flotte ting du har fått kjøpt deg. Du, de skolettene kan du vide ut, hvis du kjøper stretch-skum i skobutikken. Kjøpte noen dyre sko i sommer som desverre var bittelitt for små. Skummet oppi, tok de på og videt de ut. Gjorde dette en gang til, og de passet som hånd i hanske. Må vel være skinn da.

Ha en fin dag! Klem fra Eli:)

Unknown sa...

De var knallfine!!
Og til den prisen a gitt - kupp:)

Ha en fin dag ♥

Størstepia sa...

På marked i Spania finner man alltid noen kupp;)! Fine skjerf også;)
Jeg har aldri med meg mye nedover, vet jo av erfaring at det blir med endel hjem;)!
Fant du noe fint til jentene da??
Får ta en 'kaffe' snart og skravle litt tror jeg!!;)
God tirsdag til deg!
Klem fra Kjersti

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Her kjenner jeg meg igjen, hihi... Har også kjøpt sko som er en smule for trange. Men har også kjøpt noen som var for store en gang, hihi... Sånn er det når man bare må ha ! ☺ Deilig med husmorferie da, det fortjente du. ♥

Vil igjen takke for en utrolig flott og vellykket bloggtreff. Hadde stooore sommerfugler i magen, men syntes da dette gikk veldig fint jeg. Kjempekos å treffe deg, og håper å få æren igjen om ikke altfor lenge. ♥

Fin dag til deg vennen ! ☺

Stor klem fra Anette

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Glemte å si at jeg syntes støvlene var veldig tøffe ! ☺

Liv-Tone sa...

Velkommen hjem og gratulerer med flotte skoletter! Fantastisk moro når ting er så billig!

Klem
Liv-Tone

ingrid sa...

Oy, de var kjempetøffe!! Vet hvordan det er å drømme om noe man har sett...enter om det er klær, sko eller dill dall...da MÅ man bare ha det!! ;-)

Anonym sa...

Velkomment tilbake! Kjempefine sko - de blir sikkert litt videre etter litt bruk :) Ha en fin dag!
Beate♥

Noatunfrua sa...

Hei du! Velkommen tilbake! :D

Ser jo ut som dere har hatt en nydelig tur ♥ Skikkelig misunnelig kjenner jeg! :p

Snasne skoletter du har kjøpt deg! Får håpe du ikke blir så veldig sår på føttene ;)

Klem!

Annfrid sa...

Velkommen hjem, det hørtes jo bare deilig ut. Fin, fine sko!

Klem

ELLEMELL sa...

Får satse på at skoene går seg litt ut!
ellers kan du gi dem til noen som blir veldig heldige:)
fin tirsdag!
klem ellemell

Martilie sa...

Rålekre støvler - jeg kunne også lidd litt for disse. Og så nesten gratis da - det er en høydare :)

Husmorferie høres fantastisk deilig ut :)

Takk for din herlige kommentar - jeg har lagret den om gjenbruk - helt konge :)

God kveld til deg!

Klem fra Tove

Ann-Kristin sa...

stilige støvletter altså! Håper de blir "gåbare" etterhvert!!

mmmmm mye træl i syden også da.. man må jo lete litt før man finner noe som er verdt å ta med hjem til klesskapet.

Tar heller ikke med meg mye i kofferten hjemmenfra uansett når jeg drar på ferie (på grensen til å være altfor lite egentlig) - så jeg måååå lissom kjøpe meg noen topper og shortser så jeg har noe å ha på meg! hihihi

ps morsomt at du kjente igjen mange ting hos oss... :-)
I dag skal jeg og venninen min gyve løs på loftet!
klem

Unknown sa...

Velkommen hjem!
Ser ut som dere har hatt en fin tur! Marked er GØY! Så utrolig tøffe støvler. Kjenner meg igjen der. Må bare passe. ;-) Bruker de noen ganger også har Isabel fått de etter noen tapre forsøk ;-)
PS! Nå kan du hilse til S. og si at Isabel har beg å blogge. Hun skal blogge om interiør og dansing sier hun. Hihi ;-)

KLEM ♥

Mrs Sessan sa...

Shit shit shit vilka snygga skor du fått tag i. Jag hade lätt kunnat springa många mil för att få äga dom.

Riktigt nice Spain shopping :D

Ha en fin fin helg