Sider

lørdag 11. februar 2012

En tenårings rom

13 år medfører litt endringer på jenterommet. Bort med barnslig rusk og rask og frem med litt mer "girly" ting.


Et helfigurspeil høre med og gjerne med lysranke rundt.
Kule bilder hengt med svart tape.


Et stort smykkestativ med plass til dill-dall.
Og bokstaver så klart...


Ei burugle.
Trenden fortsetter til jenterommet.
Heldigvis er det ikke jeg som har blitt burugle ennå.


Hatter og skjerf ligger klart på kommoden, mest til pynt.

Nå må vi bare få ut fingeren og få malt veggen grå.
I flg tenåringen er rosa UT.

De små, de små...


15 kommentarer:

Anonym sa...

De vokser fort til disse barna....fjortisen min skal bruke det "spill-rommet" vi holder på med. Null kosedyr lenger på hylla;)Plutselig er de blitt så store.....

Ann-Kristin sa...

Ja, de vokser fort!
Jeg er fadder til ei jente på 18,5 år. Kan huske for flere år siden, så gikk det pluttselig opp for meg at jentungen pluttselig var blitt "stor" da ho satt klistra foran tv`n for å se på en håndballkamp ISTEDET FOR barnetv... Det var selvsagt endel tid mellom dette, men man tenker ikke hele tiden.

Selvsagt kan ikke en trettenåring ha rosa rom!!!

Livy sa...

Så stilig!!
Ja, de vokser fort!!

Ønsker deg en fin lørdag! Klem fra Livy

Anonym sa...

Mye flott :) Selv har jeg ei som blir 16 i april. Var ikke jeg nettopp 16 selv?!

Lotta sa...

lekre detaljer! god lørdag til deg!

Sanne sa...

Dear Mona,

I don´t understand, but do you have a girl of 13 years ? Very nice things here.... My daughter becomes 13 in four weeks and she likes exactly the same things...lots of jewelery...( shes got a birdcage for it ..) and black stuff...think girls all over the world are in alliance...

Have a nice weekend ,

Sanne

Unknown sa...

Flotte detaljer:)
Her er det og blitt mer og mer ungdomsrom hos jentungen:)
Nå driver vi og rydder ut bamser og barbie, som det er leeeenge siden hun har drevet med, skal bli godt med litt mer plass:)

Ha en fin fin dag:)

Anonym sa...

Så flott rom:)kjempefine detaljer:)Ha ei forsatt fin helg!

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så ut som et veldig fint tenåringsrom...
Ha en fin helg
klem

ELLEMELL sa...

plutselig så blir det store!
blir nok kjekt både for mammaen og frøkna og male litt:) og gårtt er en fin farge:)

håper dere får en fin kveld!
klem ellemell

Therese sa...

De vokser fort ut av det rosa. Ble så inspirert av innlegget ditt at jeg måtte opp og knipse bilder av tenåringsrommet her i huset også. kommer innlegg om det på min blogg..
Håper det er greit?!
ha en flott helg.
Klem

Unknown sa...

Det som er koselig er å vokse sammen med de! De kopiere mye fra oss og da kan du se: hun ha god smak ;)

Ha en fint helg videre,
Vicky

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Nydlige detaljer,me like ♥

Martilie sa...

Finfint!!
11-åringen hos oss fikk malt over sitt rosa rom i sommer. Makeoveren har gjort underverk når det gjelder rydding - så det var absolutt verdt jobben :)

God søndag!

Klem

Hege Morris sa...

Så lekkert! Stilig blogg du har forresten! Legger meg som følger.
Ja, moro på marked i Frankrike! :)
Ha en fin søndag!
klem Hege