Sider

torsdag 29. mars 2012

Luftig

Etter at vi pusset opp soverommet i fjor synes jeg det har blitt så fint og luftig der. Det inspirerer til å holde det rent og ryddig. Nå er det sjelden hybelkaninene får yngle der.


Hemnes fra Ikea er det naturlige midtpunktet og stadig offer for fotografering.


Denne gamle ølflaska har mannen fått etter bestefaren sin for mange år siden. Da vi flyttet til huset vårt for 14 år siden var det like før den måtte bøte med livet. Heldigvis insisterte mannen på å beholde den, noe jeg er glad for i dag. Den er jo kjempefin og passer fint på soverommet.


Et tips er å skur opp knagger under topplokket på kommoden. Veldig kjekt og praktisk. Kjøpt på Clas Ohlson.

Ha en fin kveld alle søte.


8 kommentarer:

stina sa...

Heisann sveisann:)
Det er nok lettere å holde kaninene borte når man ikke har så mye "rart"...
Sover sikkert godt der:)
Ses i morra til HellDay...
Klem fra meg:))))))))

Maskinistfrua sa...

Lyst og luftig ja, kjempe fint! Jeg er også glad i Hemnes, har det på alle soverom:) Og apropo hybelkaniner, hva er det med de og soverom a?? De yngler ja!

Unknown sa...

Fineste kommoden det:)
Gjør seg alltid på bilder ♥
Lurt med den kroken:)

Og jeg likte veldig godt blusen:)

Ha en fin fin kveld:)

beate sa...

Lekkert! Den flasken er jo bare helt rååå!

Klem

Annfrid sa...

Deilig stemning på bildene. Er enig med deg det er mye lettere å holde orden når du synes noe er fint.

Klem

Sanne sa...

Dear Mona,

the shirt is really beautiful...you need our temperature now ( 20°C yesterday...)

Good night,

Sanne

InstatreffNorge sa...

Takk for praten;)
Håper vi får til den kaffen snart:):)

Jeg har kastet mye jeg angrer på... godt at ikke den flaska deres ble kasta:) Fint du har en fornuftig mann:)

Nydelig på soverommet deres:) Der passer ikke hybelkaninene inn;O)

Nyt påskehelga:)

Klem klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hemnes er superfine! :D Og det er smart med krokene ♥

Ølflaska var kul - det var godt dere ikke kastet den.

God helg!!