Sider

fredag 15. juni 2012

I ♥ G

På klasseturen sist helg fikk vi til en liten "bonus-shopping-runde". Helt uvitende plumpet jeg plutselig på den lekreste av de lekre butikkene der. 


Sikle sikle...

Her kunne jeg fint ønsket meg det meste. Denne gangen fikk jeg dratt med meg noen blyanter, viskelær, stempel og en rull med sort/hvit hyssing. Det begrenset seg fordi vi skulle videre og jeg bare fikk vært der en liten stund.


Vet det er en GRANIT i Oslo, men jeg ser gjerne at det kommer en nærmere.


Dama bak disken tittet litt betenkt på meg da jeg begynte å knipse i vei, så jeg måtte fortelle henne hvorfor. Da var det helt i orden.

10 kommentarer:

Heddas gode grunner sa...

Granit er en av mine yndlingsbutikker også. -Bare så synd at det ikke er en butikk i nærheten. Nå skal jeg en tur til Oslo i helgen, så jeg kan jo håpe det blir tid... :) Veldig mye fint og gøy!!
Håper dere hadde en fin tur!
klem

Martes atelie` sa...

Min favoritt butikk også. Rart det ikke finnes flere i Norge.

beate sa...

Skulle likt å ta en tur dit!

God helg

Klem

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Kjekt at du fikk shoppet litt mens du var der. Tror nok jeg skal en tur til Oslo for å besøke Granit butikken der.Så mye fint!
Ha en knall fin helg!
klem

Rene Linjer sa...

Må nok ta en Oslo tur snart ja. Ser alltif så mye fint på bloggene rundt om kring fra Granit. Riktig god helg til deg fra meg.

Ann-Kristin sa...

Så mye lekkert det var her da!! god helg til deg! klem, Ann-Kristin

Villa Wonka sa...

Ser ut som en butikk man kan gå rundt å snoke og kose seg i lenge :-) Skulle jeg gjerne vært innom!

God helg!
Klem Kristin

Villa Wonka sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
ELIN sa...

He he, synes jeg ser deg knipsende rundt :) Moro å oppdage slike flotte butikker da. God helg, Mona C! Klemmer fra Elin

Lillekatt sa...

Ah, Granit! VI LIKER'E!