Sider

lørdag 9. februar 2013

Leeenge siden...

Hjelpes... Det er nesten halvannen måned siden forrige innlegg. Fy filler'n hvor treg jeg er. Må ærlig innrømme at jeg er hekta på noe annet; nemlig instagram. Det har blitt som en bloggerstatter. Så enkelt og så morsomt.


Tror ikke jeg er alene om det altså, for stadig finner jeg flere av dere bloggere på instagram. Det er veldig hyggelig.


Det er interiør som fortsatt er hovedinteressen min og det bærer også instagram preg av. Nå kan du se bildene mine fra instagram i sidefeltet her. Hvis du vil besøke meg på instagram er navnet monachristineh.

Håper du fortsatt besøker bloggen også.
Skal prøve å bli flinkere.

Ha en fin helg, venner.


Mona C

5 kommentarer:

Tonje sa...

Skjønner deg så godt,er jo så enkelt å poste bilder på instagram;) ønsker deg en fortsatt nydelig helg ! Klem

Anonym sa...

Skjønner deg veldig godt og det er ein stor glede å følge deg på instagram og:)kjekk oppfinnelse,hihi!
Fine kveld til deg!
Klem fra Lillian

My Dream sa...

Kjekt å se deg igjen... Ingen insta her... Holder meg t blogg :) klems Diana

Unknown sa...

Fine bilder:))
Og koselig med innlegg!!

Jeg er litt hekta på Insta, må innrømme det, veldig lettvindt liksom... men likevel ikke helt det samme som gode, gamle bloggen:))

Ha en fin fin kveks ♥

boNord sa...

Halloooo ja, der var du! ;)

Insta OG blogg...men ista er lett og kjapt, I know!

Klemmer

Lise