Sider

torsdag 26. oktober 2006

GRATULERER LAILA!!!

Så var ventetiden overstått. Ja, jeg trengte ikke å vente mer enn et halvt døgn faktisk. Så at spenningen var i bevegelse. Men endelig ble "vinneren" kåret. Og det ble min gode kollega fra Rema 1000 gjennom nesten 10 år, Laila S. Iversen. På jobb kaller vi henne Laila dy (les: den yngre). Vi har en eldre også.

Laila er ei kjempejente som jeg har hatt mye moro sammen med. Vi er ganske like på mange områder, og det gjør at vi kan snakke om ting, så vet den andre akkurat åssen det er. Og det resulterer i mange latterkuler om de rareste ting. Det er ikke alltid behov for ord, et blikk kan være nok.

Men gratulerer som blogger nr 1000. Pussig at du jobber på Rema 1000. Kan det være et omen???

6 kommentarer:

Mona Christin sa...

Hei Laila.

Tenkte jeg ikke skulle legge ut i det vide og brede. Men en liten notis fortjente du. Håper den var grei.

Klem fra Mona

Lise sa...

Grattis til Laila ;) Du tok tittelen rett foran nesa på meg ;) hehe

Regner meg at du ikke har tenkt å legge bloggingen på hylla med det første, Mona. Så kanskje jeg får æren av å bli besøkende nr 2000?

:)

Mona Christin sa...

Ja, i denne ekspressfarta så passerer jeg 2000 før nyttår...

Den som følger med får se...

Men vi får følge med hos Janne og slåss om æren der... Lykke til!

Janne sa...

Ja jeg kommer sakte men sikkert etter. Følg med, følg med...

Anonym sa...

Tusen takk for oppmerksomheten. Det var da virkelig IKKE nødvendig*kremt kremt* :-)

Mona Christin sa...

Jo da. Her skal man bli satt stas på... Dette var jo en milepæl.

Koselig at du titter innom bloggen min. Hører på klem.fm i tillegg også kanskje...??

Keep on rockin'...