Sider

torsdag 19. oktober 2006

Søstrene Sisters

Hurra det regner Her er mine to øyenstener. Prinsesser er også et godt brukt substantiv. De er hele verden for meg.

Tidligere i høst fikk de nye paraplyer. Den ene knallrosa med rysjekant rundt. Den andre med Bratz-motiv. Dette sier veldig mye om jentene ellers også. Den yngste liker å pynte seg. Hun elsker sminke, smykker, kjoler og det jeg vil kalle romantiske ting. Derfor knallrosa med rysjer. Den eldste er litt mer kvass i kantene, og foretrekker å være tøff og sporty. Derfor Bratz. Det er de tøffe jentene som kler seg "rocka".

De nye paraplyene måtte jo testes, og derfor løp de ut på verandaen ved første tegn til dråper. Trur jeg kunne telle regndråpene på to hender, men det spilte ingen rolle.

Heldigvis var det regndråper som kom, og ikke "Raining Men"...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempesøtt bilde, Mona! Utrolige flotte jenter du har! :)

Janne sa...

Ja fint bilde!

Raining Men kommer vel fort nok tenker jeg......

Mona Christin sa...

Fornøyd med det bildet, ja...

Jeg ble inspirert av Janne som hadde lagt inn et fint bilde av sine hjerteknusere.

Jeg måtte legge dem inn på en blogg, fordi jeg ikke klarer å legge dem inn på siden som Janne har gjort. Du er flink, Janne...

Mona Christin sa...

Kanskje det kunne regnet penger???