Sider

søndag 6. mai 2007

AC/DC - Thunderstruck

7 kommentarer:

Trude sa...

Dette er musikk jeg liker, ikke alt av ac/dc er bra, men denne digger jeg :-) Partymusikk, delux!!! Er glad i twister sisters å jeg, da?!

Mona Christin sa...

Enig. Jeg har aldri vært noen fan av ac/dc, men denne rocker. Spesielt kult å høre den på stadion for fulle mugger. Enkelte sanger må bare høres høyt for å være kule... Som denne...

Trude sa...

Det er jeg enig med deg i. Må høres på for fulle mugger og synge med for full hals! Det er viktig for meg - Hørte jeg karaoke??!!

Lise sa...

Bra driv over denne, ja, men liker ikke stemmen hans. Men musikken er digg!

Kristin sa...

Nå snakker vi ja! Liker noe fra de fleste i denne sjangeren... Whitesnake, AC/DC, Scorpions, mm....

Mona Christin sa...

De gamle, gode ja... Har minner om dem...

Janne sa...

Bra treningsmusikk dette. Har den på treningen jeg går. Blir gira da og gir litt ekstra. Men enig med Lise. Fryktelig stemme.