Sider

mandag 4. juni 2007

Jeg ler meg ihjel...

Fredag gikk sesongens siste Hotel Cæsar. Jeg benket meg foran tv'en for siste gang denne sesongen. Egentlig deilig at de tar ferie. Blir så intens videotitting på kveldene hver ukedag siden jeg tar det opp på video. Mye bedre å se det alene.

Folk bare rister på hodet når jeg sier at jeg følger slavisk med på det. Og det har jeg gjort nesten siden starten. Det passet sånn da jeg ammet Seline for 8 år siden. Jeg tenker selv at jeg ikke er riktig klok, som gidder å ofre så mye tid på det. Tja... Mye og mye. 22,5 minutter hver gang. Det er ikke all verden. Men jeg kunne pusset mange vinduer på den tiden jeg har spandert serien. Men hvis jeg tenker på det, blir jeg gal tror jeg. Men det har blitt en avhengighet. Det innrømmer jeg.

Jeg prøver å ikke lese om hva som skal skje hver gang. Jeg liker å holde det litt "hemmelig". Så kan jeg heller bli overrasket, positivt eller negativt.

På fredag hadde jeg hørt om hva som skulle skje. Og det var det latterligste ever. Jens August skulle dukke opp, etter å ha havarert på en øde øy i 2,5 år. Er det mulig??? Jeg ler meg ihjel.

Her har dere den hjemkomne sønn. I full buskas... Hehehehehehehehehehehehe.......

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det er leenge siden jeg fulgte med paa denne serien, men det hender jeg titter i fem minutter av og til naar det passer saann.

At Jens August skulle dukke opp igjen, forundrer meg ikke det minste. Saant som skjer i saanne serier - ingen dor, men dor de, dukker de mirakuloest opp igjen ;)

Anonym sa...

Hmm, skal bli godt aa komme hjem til de manglende vokalene. ;)

David sa...

Dette har jeg ventet lenge på. Nå kommer Jens August tilbake og krever prinsessen og halve kongeriket.

Jeg følger ikke med på denne serien lenger, men jeg har alltid visst at Jens August ville komme tilbake.

Han har sikkert spist masse bananer og bygget seg en flåte.

Mona Christin sa...

Egentlig så blir denne serien mer og mer forutsigbar. Men må man, så må man...