Sider

søndag 5. august 2007

Nerver i høyspenn

Nå er det drøye halvannen time til kampstart og vi sitter her med nerver i høyspenn. Bare venter på å få levert jentene til barnevakten, så vi kan komme oss avgårde.

Dagens kamp er etterlengtet. Etter å ha vært i feriemodus og ikke fått vært på hjemmekamp siden 1.juli, er suget så stort at det kan tas og føles på. Magen er ikke god nå, men så fort vi får dratt roer den seg. Og da kan jeg virkelig få føle gleden over å gå på kamp igjen. Gleder meg som en unge på 17.mai.

Røde og hvite er de beste. Heia, heia Fredrikstad.

12 kommentarer:

Lise sa...

Du er som David. Har går og er nervøs i timer før kampen. Så engasjert er ikke jeg, skal jeg innrømme. Synes det er moro å se på guttane, og selvfølgelig håper jeg på seier. Men jeg beholder roen ganske bra. ;)

David sa...

Jepp, har nå gått urolig rundt og surret i flere timer i påvente av kampstart. Heldigvis er det kun 45 minutter igjen.

Tror vi skal forvente seier idag.

Mona Christin sa...

Og seier ble det. Og den satt laaaaangt inne. Men vi skulle hatt et par mål til. Litt urovekkende at det ikke er spissene som scorer. Men moro med Gashimål.

Anonym sa...

Moro med seier... Heia heia Fredrikstad

Mona Christin sa...

Hvem er anonym? Ingen ønsker vel å være anonyme????

Men moro med seier, det er snickers og twist...

Vidar sa...

selskap hos deg på fredag?

Vidar sa...

hey... 6.500 på telleren din;)

Mona Christin sa...

Fredag kl 1730. Tenkte å pipe dere i morgen, men da slipper jeg. Så da er dere herved invitert.

Merkelig. Jeg var nettopp nr 6500 jeg å. Noen ganger henger den litt, trur jeg.

Lise sa...

Det er mere fair at den henger litt enn at den går for fort da ;). 6514 nå, så hengen har gitt seg nå i hvert fall ;)

Vidar sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Vidar sa...

kl 17:30 ja...den er grei:)
den alltid store utfordringen...hva skal vi kjøpe?

Mona Christin sa...

Vanskelig ja. Dem har gameboy advance spill i Østfoldhallen til 199,-. Det kunne vært noe. Ho får DS ho også se... Det var vel i den spillbutikken ved siden av -nille. Ellers er jeg helt blank... Sliter selv også.