Sider

tirsdag 18. desember 2007

I mål

Mål...Endelig er jeg i mål med årets julegaveshopping. Det gikk egentlig over all forventning. Når jeg først satt i gang, gle det ganske lett. Og litt heldig over å finne til flere på samme sted. Det letter shoppingen for min del. For hva kjøper man til de som har alt? Skal ikke røpe her og nå hva og til hvem, men jeg er meget godt fornøyd med resultatet. Nå gjenstår det å se om det har falt i smak hos de respektive, eller om gavene er helt bak mål...

Til dere som fortsatt ikke er ferdig, kan jeg trøste dere med at dere også garantert kommer i mål.

5 kommentarer:

Lise sa...

Wow! To bloggingser i løpet av samme døgnet! Keep up the good work! Hehe, for andre er ikke like flinke! (hinter da til meg selv!!)

Jeg travet rundt i sted for å finne gaver. Og jeg som synes det er sååå koselig å kjøpe gaver, fant ingenting!! Det er bare pyton! Men jeg kjørte tilfeldigvis innom leketøysbutikken på Gressvik. Der var det super service og trivelige damer. Og svusj, så var mange gaver i boks a gett! :)

(Mangler fortsatt en del gaver før jeg er i mål da....)

Anonym sa...

Er det butikker på gressvik også??? Jeg leter etter en tavle jeg da, en fin tavle, ikke sånn plastikk som de har på toys`r`us, men en i tre... tror jeg må legge det på is og finne på noe annet...

Grattis med overstått gavehandel da mona, jeg er ferdig jeg også, men må handle med bror i dag så han blir ferdig....

Mona Christin sa...

Deilig å være ferdig. Men må inrømme at jeg nesten ikke så enden på det da jeg startet.

Har dem ikke sånne "gammeldagse" tavler på Leketorvet da? Dem pleier å være flinke til å ha sånt. Jeg og er tilhenger av den gamle gode sorten.

Ikke dårlig, Lise, å blogge 2 på et døgn. Se om jeg har noe å skrive om i kveld også. Jobber til 2230 så det spørs...

Mona Christin sa...

Forresten fant jeg lista for i fjor. Innimellom en hel drøss med papirer...

Vidar sa...

Ja nå er jeg spent, gleder meg som en unge...hehe

Ferdig med "vår" side...noen gaver igjen...tar de på fredag, da har jeg fri :))) Jeg må bidra med shoppingen iår..om jeg vil eller ei ;(