Sider

torsdag 26. november 2009

Interiørjulegaver under 100-lappen:)

Jeg fikk en utfordring av ei bloggvenninne som du finner på denne linken: limaslykke.blogspot.com.

Utfordringen lyder som følger: (Kopier teksten under, og lim den på din blogg)

"Finn 3 interiørgaver på nett under 100 kr.
Kall innlegget for "Interiørjulegave under 100-lappen.
Vis bilder på bloggen din, og gi utfordringen videre til 3 bloggvenninner.
Tips M om innlegget ditt, så samler vi alle julegavetipsene på
Husk link til den som ga deg utfordringen!"

Mine 3 tips er som følger:

1. Morsom konfektskål som kan brukes til goderi, frukt eller snacks.
Kan tenke meg den passer til smykker også,
eller neglelakkflaskene.
Den koster kr 89,- og kan kjøpes hos Åhléns.




2. Enkel og stilren lyslykt med matt glass til kr 59,-.
Den finnes også hos Åhléns.


3. Sort håndkle med broderier og frynser. Mykt og godt.
Koster kr 99,- og jammen kan dette også kjøpes hos Åhléns.




Videre vil jeg sende utfordringen til: (husk at du må ha lyst, så ikke føl noe press)




Dette er mitt bidrag til utfordringen
"Interiørjulegaver under 100-lappen".


4 kommentarer:

Jorid + NOE Blog sa...

Hei!
Tusen takk for kommentar! :-) Ble kjempefornøyd med bildene ja!

Vi har bestillt collage med 1 stort og 3 små bilder :-) Får det forhåpentligvis til jul!

GOD HELG!
Klem j

Lise sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lise sa...

Moromt tiltak! :) Julegavetips er alltid godt å ta med seg!

Jeg forbeholdt meg forøvrig retten til å ikke føle presset jeg, Mona :). Mulig det kan komme en sånn veldig forsinket etterpåslenger etter den 14. desember :D

Mona Christin sa...

Helt i orden, Lise. Jeg måtte bare navngi 3 blogger, og da passet det å slenge med din. Heldigvis er ikke dette et kjedeinnlegg.