Sider

torsdag 31. desember 2009

GODT NYTT ÅR

På årets siste dag blir året som gikk oppsummert inni hodet mitt. Mange hyggelige opplevelser og heldigvis nesten ingen uhyggelige. Ingen familiere høydepunkter i år, kun en bror som ble 40 år. Neste år har vi 10 års bryllupsdag, Jon blir 40 år og svigermor blir 60, og dette skal feires.

I kveld skal nyttårsaften feires med venner hjemme hos oss. Har dekket ferdig bordet nå med friske tulipaner, og skal snart igang med å forberede maten. Vi gleder oss.


(bildet er lånt fra fotopia.no)
Med dette ønsker jeg alle venner, kjente og ukjente et riktig godt nytt år. Måtte 2010 bringe mye lykke med seg.


7 kommentarer:

Trude sa...

Godt nytt år til deg og familen Mona:O)
Fortsett med super blogging i 2010, jeg følger med stort sett hver dag...
Klem Trude!

Lise sa...

Hørtes koselig ut, Mona! Ha en herlig kveld med familien og venner! Og Godt Nytt År til dere!! :)

Stor klem!!

Mona Christin sa...

Min første kommentar i 2010.

Godt nytt år til mine kjære og faste bloggvenner. Tusen takk, jenter. Uten dere hadde det ikke vært noen blogg.

Følg med utover nyåret. Da har jeg tenkt å ha en nyttårs-giveaway (utlodning) her på bloggen.

Mange nyttårsklemmer fra Mona C♥

Ikke A-Lene sa...

Hei MC...
Ja, jeg har hatt det veldig hyggelig i kveld.. Håper du har hatt det å...
Takk for det gamle og gleder meg til det nye....
Vi blogg-venner vettu.... ;O)
Nytårsklem fra LC

Anonym sa...

Godt nyttår til deg og dine også:) Anki

Laila dy sa...

Godt nyttår til deg og dine, Mona :-) Takk for alle fine/tankefulle og MORSOMME bloggings :-) Gleder meg til å følge deg i 2010 oxo :-) Klemklem

Mona Christin sa...

Hei alle sammen.

Bloggings skal bli i 2010 også, i alle varianter.

Kos og klem♥