Sider

onsdag 9. desember 2009

Julekrans

I flere år har jeg hatt en litt liten og enkel julekrans ved inngangspartiet. Men nå var den i ferd med å gå ut på dato. Har jaktet på en ny en liten periode nå, men har ikke funnet DEN ene. Enten er de for store eller så er de for små. I og med at jeg ikke vil slå spiker i ytterdøren, har jeg valgt å henge den ved siden av døra, sammen med et velkommen-skilt.

I går var jeg en tur på Plantasjen og der fant jeg en stamme i form som var rød. Så tenkte jeg at jeg kunne jo prøve å lage en selv. Har hatt tanken i hodet før, men slo det fra meg, i mangel på førjulstid. Tittet litt rundt og fant både små plastikkepler og -sopp, sløyfebånd og buskbom (sånn grønn plastikklyng...). Fra før hadde jeg hjertedekor og ståltråd. Gikk jo som en lek. Ferdig på 20 minutter.

Her er resultatet i all enkelhet.






Ingen kommentarer: