Sider

lørdag 12. desember 2009

Min amaryllis






Min amaryllis er halvveis sprunget ut. Dårlig timing. Den skulle jo ikke det før om en uke. Minst. Så da spørs det om jeg har rød amaryllis til jul, eller om den visner før den tid. Husker ikke fra sist jeg hadde hvor lenge den var i blomst. Men heldigvis, som det vises på det ene bildet, har den en knopp til. Greit med en backup.

Har en rød til, men den har ikke kommet like langt i blomstringen. Den hvite, som ble kjøpt på onsdag, har jeg et håp om skal blomstre til nyttår. Litt spent er jeg. Det er litt moro å se hvor grønnfingret jeg er, eller ikke. Ser lovende ut så langt da, men det kan sikkert også kalles flaks...

5 kommentarer:

Lise sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lise sa...

Så flotte! :) Jeg har selv to Amaryllis, som er laangt fra utsprungne, så jeg er spent på når de har tenkt å vise seg i all sin prakt. Problemet her er at jeg eier ikke håndlag med blomster og planter, men får nå håpe at de lever jula over :).

Unknown sa...

Amaryllis er så nydelig! Tror den blomstrer i mer enn en uke. Det har iallefall mine alltid gjort. :)

Håper du får en fin dag!

Mona Christin sa...

De har jo akkurat sprunget ut eller i ferd med å gjøre det. Og det er 10 dager til jul. Jeg lever i håpet...

Takk for kommentarer.

Klem fra Mona Christin ♥

Anonym sa...

Amaryllis er sååå nydelig:)

Ønsker deg en fin dag
Klem Nina