søndag 24. januar 2010

Min premie♥

Forrige uke vant jeg en konkurranse hos Hilde Heimdal. Premien var en fin wallsticker med skriften:


= Mitt kjære hjem

Et krav fra Hilde var at jeg tok bilde av stickersen når jeg hadde funnet et fint sted til den, slik at hun kunne bruke bildet i reklame.

Denne uka mottok jeg min premie, til min store glede. Da jeg så størrelsen på den, så jeg med en gang hvor jeg skulle plassere den.



I entréen, over speilskapa.
Jeg ble kjempefornøyd.
Dette er det som møter folk når de kommer hjem til oss.
Et flott blikkfang.

Tusen takk, Hilde♥

7 kommentarer:

Hjemmefruen sa...

Hei
Takk for besøket:-) 2 lodd er notert på deg! Håper du kommer tilbake, du er ♥-velkommen!

Jeg kommer tilbake!

Ha en fin søndag

Klem Lisa

Linda sa...

Heisann.
Gratulerer så mye med premien!
Så lekkert det ble:)

Ha en fin kommende uke:)

Klem Linda

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

Gratulerer med flott premie! Ble kjempefint hos deg :)

Kristin sa...

Hei Mona. Den ble jo kjempefin! Du er utrolig flink til å se hvor ting passer:) Har forresten gjort om litt på bloggen min.... Vil gjerne ha innspill og kommentarer!!! Klem fra Kristin

Har en drøm... sa...

Hei
Gratulerer med premien, det er gøy!
Det ble kjempefint:o)

Klem Line

Anette Willemine sa...

Den ble jo bare nydelig der!

Klem AW

HønePøne sa...

Så heldig du er som vant!
Knallfint på veggen :)
Klem