Sider

lørdag 3. april 2010

Påskeegg

I år skulle jeg lage påskeegg til jentene og jeg hadde min klare formening om hvordan de skulle være. Kjøpte inn lim, blonder, servietter, fjær og egg.

Da jeg endelig fikk rotet meg til å lage, hadde nemlig jentene sin egen formening om utseende. Dermed var diskusjonen igang. Dessverre måtte jeg bøye meg i støvet og gi etter for "overmakten". Mitt serviettvalg var ikke fint nok; det var gammeldags.


I stedet ville de ha noen gamle servietter som hadde ligget i skuffen lengre enn lengst. Sånn er det med barn som har arvet foreldrenes "dårlige egenskaper". Sta som bukken...


Så da ble det egg á la stabeist. Jeg fikk iallefall prentet inn at jeg SKULLE ha på blonder for å dekke til skjøtekantene. Blondene er forøvrig av papir med klister på baksiden. En smart sak fra -nille til kr 39,-. Eggene ble fine likevel, men litt annerledes enn det jeg hadde tenkt.

Stahet viser jo viljestyrke og det kan det jo være bra å ha.

••♥••

5 kommentarer:

micano sa...

Så koselige påskeegg! :-)
Ja veldig koselig at du vil ha meg som ukas blogger på siden din. Ble veldig overrasket og glad!! :-) Lån så mange bilder du vil!
Klem m

Kreative drømmer.. sa...

Takk for søt kommentar inne hos meg!
Her var det skikkelig fint inne:)) Så flotte påskeegg.

God påske.

beate sa...

he,he... men de ble jo fine da!
kos dere

klem beate

RoseSommer sa...

Jeg synes eggene ble supre! Garantert annerledes enn andres, og enig med avleggerne dine; mer moderne. Jaja, da fikk vi vel noen ideer til neste års egg, da!? Takk, og ha en fortsatt fin påske.

yesheimen sa...

Eggenen ble jo helt nydelige. Jentene har god smak de!
Ønsker dere fortsatt god påske.
Klem Ann<3