Sider

søndag 2. mai 2010

Endelig mai

Kom mai du skjønne milde... Nå skal det plantes, ryddes og stæsjes i hagen og på verandaen. Gleder meg til å sette igang. Jeg har en del potter og kasser fra før, men jeg sier ikke nei-takk til fler. Elsker å ha masse blomster rundt omkring huset.

Det eneste jeg har kjøpt som skal plantes ut er en lavendel, som til nå har blitt stående på kjøkkenet. Den gir så fin duft. Har sett lavendelplanter i Danmark som er kjempefine og store. Har et lite håp om at min også skal bli så fin.


Nå vil jeg rette en stor takk til alle nye følgere som har lagt seg til på bloggen min. Det setter jeg umåtelig stor pris på. Tusen takk. Det nærmer seg 100 stk og jeg er både rørt og ydmyk.


4 kommentarer:

FruLisa sa...

Lavendel er kjempefint, både farge og duft. Ha en riktig fin mandag! Her skal Husbonden reise til Oslo straks og Sofie skal ha flaska si, sukk- tidlig!

Klem

Signe sa...

hei hei.
Takk for en hyggelig kommentar :)
Det er jo alltid kjekt å få litt skryt, og ja jeg har bygget leveggen helt selv :) *så stolt*

Jeg hadde litt restematerialer liggende, og begynte å bli lei av den lille brisen som alltid kom på terrassen.

Du får ha lykke til med hagerydding og planting, det er jo så gøy når det blir sommerstemning i hage og terasser!

Klem Signe

Siljes Hobbyrom sa...

Heihei!

Så koselig! Det vil jeg selvsakt :))

Ha en fin kveld!
Klemmer

Størstepia sa...

Tihi, jeg kjøpte meg også en lavendel i går:-) Herlig duft og herlig farge!
ANg. de Converseskoa, jeg har ikke akkurat de i rosa, de jeg har er Roots, men de klarte jeg ikke finne bilde av, derfor "skrøt" jeg på meg Converse. Men jeg har et par Converse i mørkeblå, og jeg syns de er helt ok i str. De er litt smale for meg, så jeg tror jeg kjøpte et nr for store. Siden jeg kjøpte de i Japan for et par år siden, så står ikke europeisk str, så da kan jeg ikke si AKKURAT hvilken str jeg kjøpte, hehe... Men du kan sikkert søke på nettet for å se "overgangen" til europeiske (fra amerikanske).

Ja, 0-0 var veldig dårlig på hjemmebane... Kjipt at de spiller så dårlig om dagen, da er det enda fler supportere som ikke gidder å gå på kamp:(

Ha en flott mandag!!
Klem fra størstepia