Sider

onsdag 21. juli 2010

Mere nytt til lekestua

For 3-4 uker siden pusset vi opp lekestua til 7 åringen som du kan lese om her. Vi gikk i gang med maling da 7 åringen var med mormor og morfar til DK. Uten å si noe på forhånd. I den forbindelse ble hele inventaret kjøpt nytt, men det manglet puter og pledd. I DK har de så mye fint og billig, så jeg håpet å finne noe der.


Disse boxputene passet perfekt og blir brukt som sitteputer på gulvet. Skulle ønske jeg trengte fler, for de er så fine og kostet bare 29,-. Men etter uhellet med bilen var alt så uvisst og vi turte ikke handle for mye. Muligheten for at vi måtte ta ferga til fots begrenset shoppingen litt.


Dette patchwork-pleddet måtte jeg jo bare kjøpe. Herlige farger ton-i-ton. Greit å ha en lekestue, for da har jeg alltid en unnskyldning for å kjøpe. Dette kostet 149,-. Heller ikke avskrekkende. Men det spørs om jeg ikke kommer til å tyvlåne dette.


Disse søte små vasene kunne jeg ikke etterlate. Passer jo fint i stua og, når vi tømmer lekestua for vinteren.


Hagesett til kr 25,- hører jo med til et lite hus. Håper det ikke blir brukt for da blir det jo stygt. Hehe... Nå må jeg bare finne en søt blomst som matcher denne herlige råsa-fargen.

7 åringen ble nesten litt flau da vi viste ho lekestua etter hjemkomst. Flau, men samtidig glad og overrasket. Dessverre hadde ho mor (les: meg) glemt å rydde bort et malingsspann fra gangen før vi dro, og da skjønte ho at noe var på ferde.

Små er de, men likevel smarte.


7 kommentarer:

Lotta sa...

Ah så mye fint:)

Og så billig!!!!

LYKKE:)

RoseSommer sa...

De rosa vasene var nydelige. Jeg har et pledd likt ditt i rosafarger som var på tilbud på Princess. Picnic-pledd, het det. Og det har vært med på tur og der lå to barn leeeeenge og koste seg. Det var visst deilig. Hjemme så jeg at det var skittent og blodflekkete etter kløing på diverse skrubbsår/myggestikk. Men nå er det rent igjen, og nå er det vel MIN tur til å prøve det...Ahhhh!

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så masse fint!!!:) Og det flotte og billege teppet!
Blir eit paradis den hytta der;)
Kos deg og ha ei nydeleg veke.
Eg stikke på tur;)
klem:)

Størstepia sa...

Fremdeles litt missunnelig på den lekestua altså!!!
Også så deilig å ha en unnskyldning til å shoppe søte rosa ting:-)!!!

Ha en herlig torsdagskveld!

Klem fra størstepia

ELIN sa...

Åh, så masse herlige søte ting du har funnet til lekestua :) Netsen så man kan flytte inn selv jo he he. Ønsker dere en flott helg, Mona Christin! Klemmer fra Elin

ELIN sa...

Åh, så masse herlige søte ting du har funnet til lekestua :) Netsen så man kan flytte inn selv jo he he. Ønsker dere en flott helg, Mona Christin! Klemmer fra Elin

Stina sa...

Härliga färger.:-) Kram Stina