Sider

søndag 8. august 2010

Har det på badet...

Jeg har aldri vist noe som stammer fra badet her på bloggen min. Men etter en liten visitt hos Anne Grethe ble jeg inspirert til en liten forandring. I en årrekke har vi hatt 3 rammer med bladmotiv fra IKEA på veggen. Men nå er det forandring på det området. Ord er i vinden som aldri før og da var det bare å skrive ut fra laptop'en.


Valg av ord var ikke lett, men jeg tenkte litt på våre ulike behov. For min del er badet viktigst når jeg skal dusje og fikse på fasaden. Det er min førstepri angående badet.


Syntes også at selve badet måtte få sitt eget ord. Men jeg er spent på reaksjoner fra brukere. Om de klarer å koble at det står BATHROOM og ikke BRAOTOHM. Tiden vil vise.


Sist tenkte jeg på mannen. Jeg tror det eneste stedet han får være i fred, er når han er på sine daglige besøk her med et blad eller noe. Dermed passet det med RELAX for hans del.

Mulighetene er mange og skulle jeg angre noen, er det bare å printe ut nye. Tar 3 minutter å bytte. Denne idéen skal jeg benytte meg av flere steder i huset. Må bare få flere rammer først. Og det betyr bare en ting; IKEA-tur. Men ikke med det første.

Ha en ordrik søndag.


12 kommentarer:

♥ Linnie ♥ sa...

Slike bilder er artige :)

Har for lengs laget flere ulike utkast, men siden printeren og pc'n sliter med å få kontakt (trådløst-opplegg), så har jeg jo ikke fått skrevet ut noen enda.

Når jeg får det gjort, er det kanskje noe annet som er i vinden, hihi ;)

Ble stilig det der Mona C. :D

Så med en gang at det sto BATHROOM, men vi som er litt ekstra "oppi" dette, har vel kanskje et eget øye for sånt også? :)

Klemklem =)

beate sa...

hei mona c

så stilig det var! knall-tips!

kjempesøt serviett-holder under her!

klem beate (som er oppe midt i natten med hoste-loppe)

Unknown sa...

Å, så utrolig kult! Det er mulig jeg stjeler med meg denne idéen i det nye huset. :) Det ble kjempefint! Gøy med litt forandring. Ha en fin søndag!

Hannes favoritter sa...

Det ble veldig fint! God idé!!!

Så hyggelig at du ble med på min Give Away. Og at jeg da fant frem til den flotte bloggen din!

Nå har jeg koset meg med å titte litt rundt her inne. Masse fint, og herlig inspirerende! Hit vil jeg tilbake, og legger meg til som følger.

Ha en super søndag!!!

Klem fra Hanne

Størstepia sa...

Dette var jo et supert tips;-)
Ikke bare på badet, men ellers i huset også!
HAr planer hele tiden om å gjøre om litt her og der, men så strekker liksom ikke tiden til bestandig...

Men dette tar jo ikke tid i det hele tatt, så takk for en enkel og fin ide!

Ha en flott søndag - ser ut til å bli bra vær også!

Klem fra størstepia

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Tusen takk for kjempebra tips!:) No må eg berre kjøpe patron til printeren så er eg igong:))
Ha ein flott dag!
Klem:)

VillaVårfrubakken sa...

Dette var en god ide, trenger noe på hytta. Serviettholderen under var råstilig....ha en fin kommende uke

Randi sa...

Så stilig!! Takk for at du deler:) Ha en fin søndagskveld!
Klem, RM

ELIN sa...

Så flott. Enkelt og stilrent, og morsomt at man kan endre uten at det koster en hel formue :) Når det gjelder vaskehjelpen vår så er hun her annenhver fredag, og da vasker hun hele huset på ca. 3,5 timer. Vi gir henne 400,- per gang, så det blir 800,- i måneden. Vel verdt det spør du meg. Er så herlig å komme til helt nyvasket hus! Jeg tar bare litt av det mest nødvendige innimellom, så slippet mannen og jeg og krangle om resten he he. Klemmer fra Elin

Jorid + NOE Blog sa...

Så flott det ble :-) Ord gjør underverker!

Ha enf in kveld
!KLem

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Ja det måste jag säga var superfint!!! Tänk att ord kan vara så vackra!

Kram Anita

Anne Grete sa...

Du, nå ble jeg helt rørt her.. Så skjønn du er! Takk for gode ord, er en GLEDE å kunne inspirere :)

Kjempestilig de du har lagd, tror kanskje jeg må herme på de ordene der :D

Klem