Sider

onsdag 13. juli 2011

Nesten gratis

Det har gått lang tid siden forrige fornyelse av puter og pledd. Derfor var gleden stor da jeg oppdaget 70% på Kid. Hvem kan dy seg?


3 slike pledd (27,- pr stk) i fargen "himmelblå" ble med hjem. De er tenkt i sofaen etterhvert. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å selge så billig, men fint for oss.


Fant også søte puter i samme farge. Alltid moro med noe nytt. Nå er jeg spent på om jeg finner noe fint i DK, men det skulle ikke være så vanskelig skulle jeg tro.


Det ble faktisk nytt sengetøy og. Svart og hvitt stripete (har blått fra før). Jeg er litt rar sånn. Hvis jeg finner noe jeg virkelig liker, kan jeg kjøpe flere av samme, bare i en annen farge.

Hvordan er det med deg?

Ha en fiiin dag.


6 kommentarer:

Lillekatt sa...

Ah, så fine ting!! Deilig med salg :-)

Skjønner godt det der med å kjøpe flere av samme typen hvis man liker det. Og hvorfor skulle man ikke det? Ingen vits å være misfornøyd med noe som likner! hi hi!

Ha en fin dag du også!!

Unknown sa...

Så flotte og fine ting!! ;))
Herlig å gå å shoppe når det er salg, 70 % er jo toppen!! ,))
Önsker deg en fantastisk sommer ,)
Klem fra meg,
Anki

Størstepia sa...

Jeg også ELSKER salg!! Føler at jeg nesten får det når det er så billig;) herlige ting du hadde funnet! God onsdag til deg;) klem fra størstepia

stina sa...

Moro med kupp!
Jeg er jo en "kuppedame",kanskje det blir en tur på KID i morra gett:)
Kan godt kjøpe en ting i flere farger og jeg....
God tur til DK da Mona og kos dere masse!:):):)
Sommerklemmer fra meg.

Øyeblikk sa...

Eg har det slik med sko :) Når eg finn eit par eg likar så kan det godt være at eg kjøper dei i fleire fargar, godt me har fleire skoskap ;)

Klem Eli

ann-helens hjem sa...

Jeg må si jeg er som deg! Er det noe jeg liker må jeg gjerne ha de i flere farger til mannens store fortvilelse (ler)
De putene er SÅ søte! jeg har kjøpt de samme til Sannas barnrom ;)

Hilsen Ann-Helen