Sider

torsdag 15. september 2011

Her er vinneren...

Klokka har passert 22 og det er på tide å avsløre hvem som stakk av med Gi Bort premien.

Først vil jeg takke alle som har deltatt. Jeg er overveldet over responsen og de mange hyggelige kommentarene dere har lagt igjen. Dere skal vite at jeg setter pris på hver og en av dere. Denne gangen har jeg "oppdaget" mange nye fjes i blogglandia og det er hyggelig.

Feiringen skulle markere 70 000 besøk, 800 innlegg og 300 følgere. Status pr dd er 71 739 besøk, 790 innlegg og 291 følgere. Det kaller jeg å være i mål for denne feiringen. Etter fintellingen kom jeg fram til at jeg har delt ut 227 lodd. Trekning ble gjort med random.org.

Vinneren har lodd nr 217 og da vil jeg si:


Jeg sender deg en mail pronto.

Til resten vil jeg si bedre lykke neste gang. Drar igang en ny Gi Bort før jul.

God kveld til dere.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei på deg, Mona Christin!

Tusen takk for meldingen om at jeg vant inne på bloggen din.
Hva vant jeg???
Du spurte etter adressen min. Her kommer den.

Guri Marie Kristoffersen,
Vestlisvingen 102, 0969 Oslo.
Mail: guri_marie.kristoffersen@getmail.no

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Gratulere til heldige vinnere:)

god helg!!

Klem Linda_:)

Tove `blogg verden sa...

Gratulerer så mye til vinneren Og god helg til deg!!
Klem Tove

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Heldige vinneren, Grattis!!
Go helg, Klem Anna