Sider

lørdag 23. desember 2006

JULEFERIE!!!


Nå klapper jeg sammen de hverdagslige gjøremålene, og tar en velfortjent juleferie og bloggferie. Om enn aldri så liten en. Nå skal det nytes, batteriene skal lades og neglene pleies. Etter mye riving og sliting på jobb, tærer det på kropp og sinn. Etter handlevognene å dømme, trenger ikke folk og handle før laaaaaangt inn i neste år. Helt utrolig. Skulle tro at folk ikke skal gjøre annet enn å spise hele jula. Men nok om det... Nå blir det kvalitetstid med barna og familien. Og familiemenneske som jeg er, synes jeg dette er midt i blinken.

Jeg vil med dette ønske liten og stor, tykk og tynn, hvit og svart, hund og katt EN RIKTIG GOD JUL & ET GODT NYTT ÅR!!!

Enten så blogges vi i romjulen eller på nyåret. Det gjenstår å se... Spørs hvor lenge jeg klarer å holde meg unna... Dette blir en prøvelse...

6 kommentarer:

Lise sa...

Ja, folk tar jo helt av. Det er jo ikke stengt mer enn 3 dager, men folk handler inn for 3 mnd! Nesten... :)

Tusen takk for kjempesøtt julekort! Mine julekort ble sendt rimelig sent i år, men de dukker vel opp en gang før nyttår... ;)

Goooood Juuuuuuuuuuuul! :)

Mona Christin sa...

Jeg skulle holde meg vekk, men måtte kommentere vettu...

Takk for fint bilde selv...
Det kom i dag, så da kom det fram i tide.

Kos dere og ha en god jul.

Klem

Lise sa...

Det var hyggelig at det kom frem i tide da.
Ha en kjempefin julaften og ha noen koselig juledager!

*Gleder meg til ribbe, skinkestek, potet og saus!!!Nam!(og litt til gaver også da)* :)

Klem, Lise

Lise sa...

Hmmm, nå synes jeg at den blogg-juleferien din har blitt lang.... ;-)

Janne sa...

Hei Mona! Her er jeg igjen. Føler jeg nesten må skynde meg og skrive før jeg blir kastet ut av siden igjen.

Skjønner ikke hva som skjer med pc`n min jeg. I dag kom jeg plutselig inn på sidene deres igjen. Håper det ikke blir noe mer tull nå da.

Mona Christin sa...

Ahhh... Det har vært deilig med litt "ferie". Er så trøtt på kvelden om dagen at jeg bare sovner på sofaen. Jeg er definitivt ikke noe morgen menneske. Men nå er "helvetesuka" over. Og godt er det. Endelig komme i normal gjenge igjen.

Men moro å se at dere titter innom i håp om oppdateringer... Hehe...