Sider

fredag 14. mars 2008

Uka på Trysil

Vinterens Trysiltur er forbi. En uke går så altfor fort.

Her er en kort oppsummering.

Jentene har lekt i nærmere 1,5 meter dyp snø. Den var bløt og tung etter mildvær. Lå på rundt 0-1 plussgrader. De har lagd snømann, hatt snøballkrig, gått litt på ski og aka fra taket. Men måtte inn for å skifte ofte. Men med tørkeskap var det tørt på under en time.

Ellers har vi spilt yatzy, gått turer, spist god mat og sett på tv. Og ikke minst sovet lenger enn vanlig. Det har nesten vært det beste.

Ellers innviet vi grillsesongen med utendørs pølsefest.

3 kommentarer:

Lise sa...

Hørtes ut som en deilig fjelltur, Mona. Er selv ingen snø/ski/fjellfan, men en sånn type fjelltur, hadde jeg tålt også ;).

Mona Christin sa...

Jeg hadde med ski, men de ble stående på hytta. Løypene var ikke nypreparerte etter snøfall, og med den kramme snøen hadde jeg slitt meg ut, tror jeg.

Rart, for det føles ikke som at det var en fjelltur. Hytta ligger i det jeg kaller åpen skog med god sikt til de fleste hytter. Men "vår" ligger i en endevei, og har nærmest nada trafikk forbi. Så den ligger fint i terrenget, ca 700 m.o.h.

Anonym sa...

Hørtes deilig ut:) Gleder meg til det er min tur, og mine ski skal ikke stå på hytteveggen;)Gleder meg til å bøtte meg med snø, det er jo så digg!!!!!!!!

Grillsesongen du...har vist det hele året jeg... håpløs der altså...